söndag 27 februari 2011

Resa till Stockholm

Vill bara berätta att FlickPappan ska resa till den så kallade "huvudstaden Stockholm", inte erkänd utav alla, på måndag och tisdag, självklart på uppdrag inom SMS, (stil, mode, skönhet), om någon har missat vad SMS står för. Uppdraget går ut på hur man leder förändringen inom modebranschen. Kommer ett inlägg där jag berättar om de största nyhetern efter det att jag har anlänt till Skåneland igen.
Självklart ska FlickPappan bo på fyrstjärnet place nämligen ett slott utanför Gottröra.

9 kommentarer:

  1. Hörde något om att man på allvar tror att Stockholm kommer bibehålla sin status som huvudstad, jag menar kom igen !!! Upplys dessa s.k riks-svenskar !

    SvaraRadera
  2. Jag har alltid ansett, sen jag hamnade i Linderödstrakten att Linderöd eller K-stad skulle vara huvudstad.

    SvaraRadera
  3. Du kan ju be piloten att landa där, det har dom gjort innan så slipper du asa på alla dina dyra SMS saker!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Tat de lungt dom där uppe är inte som oss,

    SvaraRadera
  5. Kan ju bli kul att höra vad som bestäms på ett sådant möte.
    Hälsningar snygg

    SvaraRadera
  6. Vi på berget, eller toppen av Sverige vill ju självklart att Linderödsåsen görs om till stad, då borde problemet vara löst. Riksdagshus, det har vi redan i Liarum ! Mycket mer behövs väl inte, eller ???

    SvaraRadera
  7. Jag ska ta det lungt uppe i norrland, hela åsen skulle varit en egen stat så som Jämtland är.

    SvaraRadera
  8. Vaddå åka till huvudstaden!!! Jag har inte sett dig här i metropolen!! :))

    SvaraRadera
  9. FlickPappan är tillbaka, hoppas att ni inte har misströstat.
    Jag älskar er alla.

    SvaraRadera