onsdag 23 februari 2011

Dag 18 Ett pinsamt ögonblick

Då har turen kommit till att skriva om pinsamma ögonblick, här fick jag verkligen rådbråka min hjärna för att komma på något om mig själv, däremot har jag en del om andra.

Jag kommer ihåg en gång på 90-talet då jag var och koregraferade för Baywatch Det var speciellt en scen med Cam och Pam, alltså Pamela Anderson och Carmen Electra, som Gregory Bonann, han som skapat serien, inte fick till. På den tiden var Cam och Pam inte de bästa vänner, men efter att jag hånglat upp dem lite i ett livräddartorn gick allt galant. Rättare sagt, jag fick hångla upp dem rätt rejält. Vad var då det pinsamma här då, jo det var att jag kunde inte bestämma mig för vem av Cam eller Pam som bäst i livräddartornet, vilket fick konsekvensen att Pam lämnade serien. Scenen som jag fick hjälpa till med var vems bröst som hoppade snyggast då Cam och Pam sprang längst med stranden.

En gammal kompis, låt oss kalla honom R.M, till mig lyckades med konststycket att rulla sig i sin egen skit, hur gick detta då till. På en bättre fest blev R.M väldigt full, gick ut för att spy men fick ett behov av att skita istället, efter avklarat behov, ramlade han baklänges i sin egen skit och innan R.M hade lyckats resa sig upp hade han rullat runt ett antal gånger. R.M lyckades ta en taxi hem och hade inget minne av händelsen följande morgon för än han vaknade i sin säng och det luktade skit i hela rummet.

För min del var det antagligen då jag och en polare, efter en bättre fest, vaknade i samma säng, nakna och ont i röven båda två och inget minne av vad som hänt. Men vem har inte gjort det.

Det är ett ämne som jag skulle kunna skriva mängder om, men då främst om andra, blir antagligen fler inlägg i framtiden.

6 kommentarer:

  1. Umgåtts med två sådan bimbos, kan inte varit trevligt. Och fy fy
    Hälsningar snygg

    SvaraRadera
  2. Men måste säga, väldigt mycket inlägg, har du någon spökskrivare.

    SvaraRadera
  3. Underbara minnen !!! Tänker genast på bortglömda minnen och kommer genast på varför de just var bortglömda !!! ;)

    SvaraRadera
  4. FlickPappan skulle aldrig få för sig att använda sig av "spökskrivare" !!!
    Då detta skulle kunna riskera hela hans image !!!

    SvaraRadera
  5. Tack Ubbe, spökskrivare knappast, allt som skrivs på den här sidan är sant eller baseras på verkliga händelser.

    SvaraRadera
  6. Vadå minne ? minne är sånna typ som mina konstverk elle

    SvaraRadera