måndag 7 februari 2011

Dag 2 min första kärlek

Som alla förstår så har jag ju haft många kärlekar, modemedveten och trendig som jag är. Min första kärlek som jag kommer ihåg hette i alla fall Katarina, hon var 6 år och jag var 5 år, mycket mer än det hände inte. Redan då hade jag ett intresse av äldre kvinnor, vilket får mig att minnas Baronessan Tami van der hard, en äldre kvinna som jag träffade under mina unga år som modestudent i Paris. Det baronessan först la märke till var min naturliga skönhet vilket föranledde en inbjudan till hennes slott strax utanför Paris.
Efter en delikat måltid av ostron, halstrade sniglar samt diverse kräldjur fortsatte vi vår lilla träff i baronessans extremt stora trädgård som kantades av höga enebuskar, alla formade som fallossymboler, det visade sig att baronessan var med i en hemlig sekt (behold the fallos eller på franska viee ööö thuu faloooooos), jag har tyvärr lagt av mig vad gäller franska, annars så behärskar jag cirka 12 språk flytande, se annan lista på de språk som gäller för tillfället.
Vi satt hela kvällen och delar av den stjärnklara natten och diskuterade trendiga tyger, fallosar, samt nöjeslivet i Frankrike, efter detta smekte vi varandras kön.

1 kommentar: