lördag 26 februari 2011

Kändiseliten i Serby

Vill med detta inlägget tacka ett antal herrar som hade vänligheten att ledsaga en gammal man under gårdagens begivenhet i Serby.
Jag och Frau skulle bara köra till Familjen Tingsryd och käka lite middag igår, döm av min förvåning då nästan hela Linderöds kändisinneelit var där.
Jaha FlickPappan, nu ska vi manliga män köra iväg och dricka sprit sa Cerxes, in i bilarna och ner till Serby för bowling och middag samt strippklubb och hasardspel.
Vill bara säga att det var väldigt trevligt, gör gärna om det, och jag hoppas att jag får uppleva era 40-årsdagar. Var det bara jag som blev onykter elle.
Vi som var med.
FlickPappan
Bias Svenol
Cerxes Tingsryd
Heins Hallonen
Pat-Rik Hardriver
Senna Tunnel
Ubbe Rödå

26 kommentarer:

  1. Va jag kommer ihåg så var nog alla lite onyktra men roligt hade vi

    SvaraRadera
  2. Vi var nog tämligen onyktra, men som vanligt dominerade vi.
    Har bara svaga minnen av strippklubben.

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att kvällen blev så lyckad :-D

    Passar på att göra en efterlysning:
    Har ngn fått Heins minne med sig hem så önskas det tillbaka ;-)

    SvaraRadera
  4. Lite kanske men bara lite ostadiga på benen var vi !!! Helt klart så pass bra kväll att den kan repeteras - om ett tag... ;)

    SvaraRadera
  5. Vad beträffar Heins minne, vi drabbades av en "trojan" men gör så här; REBOOT-knappen, tryck sedan enter ! Om en kvart är han helt återställd !!! ;)

    SvaraRadera
  6. Har något minne av att någon tog foto, i så fall finns det något av intresse till den här sidan.

    SvaraRadera
  7. Vad gäller Heins minne är jag inte rätt person att hjälpa till.

    SvaraRadera
  8. Jag har en del foto och sen han som inte läser har nog också, ang Heins minne såkan jag inte hjälpa till har fullt upp med att komma ihåg själv

    SvaraRadera
  9. Minnes hjälp. 6x4cl vodka, Black o White och Bowling, 6x4cl snaps, 7x6cl snaps, bra att ha en lapp att läsa ibland när minnet svek.

    SvaraRadera
  10. Cerxes anteckningar verkar stämma bortsett från att någon försåg oss med "mjöd" också ! Maten var bra, sällskapet likaså, inga fadäser och alla kom hem med samma taxi. Hellyckad kväll med andra ord !

    SvaraRadera
  11. Bara det att få in alla i en taxi samtidigt kunde för i tiden vara en stor utmaning.

    SvaraRadera
  12. STORA pattar och lide lemonad, lide lemonad.... Ring any bells???? Jag och Heins dansade på gårdsplanen någon gång vid två-tiden, det kommer jag ihåg!!!!

    SvaraRadera
  13. Den där extremt välformulerade låten kommer jag ihåg att Heins nynnade på hela kvällen. Undrar om det är något av YLLAR.

    SvaraRadera
  14. Jo det var en 100% kväll med eliten!!
    Minns: smirnoff ice x-antal,underberg,jäger x-antal,hotshots några,kaffejög,några klara, potatiskakan, kass service (obs! där var ju en bra med pattar o lemonad) dock ej Heins pattar o lemonad dom var ju som alla minns på hella tiden. Kul kväll alla. Han som inte läser har nog film på Flickpappans föreläsning om hur man??? på bästa sätt??? in??? i???. Man måste ju ha med lite viktiga saker också annars godkänner inte revisorn denna extremt seriösa afton!! Senna

    SvaraRadera
  15. Det verkar som on några har varit ute och festat.

    SvaraRadera
  16. Finns allt detta i den lilla byn, ni verkar till och haft roligt.

    SvaraRadera
  17. I den lilla byn på det stora berget bor och vistas allt som har någon större betydelse ibland innekretsarna. Och när det drar ihop sig till lite kalas finns det helt klart potential till att kunna bli en fantastisk kväll, vilket det till 99,99% alltid blir !!! All in!!! Som vi här på berget säger !!!

    SvaraRadera
  18. jag vill påpeka att de inte bara var UTE o festade..... de slutade inte ens när de kom hem till Linderöd igen.....

    SvaraRadera
  19. Gjorde vi inte !!!!??????????????????????

    SvaraRadera
  20. Jag tror att någon (Cerxes) hällde upp en "liten" whisky till samtliga ! ;)

    SvaraRadera
  21. Jag hoppas att ni lärde er ett och annat på föreläsningen, det var ju viktiga saker och säkert väldigt bra bilder.

    SvaraRadera
  22. När eliten har fest står resten stilla.

    SvaraRadera
  23. Bias & Heins tog sitt ansvar och nattvandrade 2 varv i Linderöd (Varav Heins tog de på "fullaste" allvar och tog dubbelsteg hela tiden) istället för att inta Whiskey. Detta för att övriga i eliten lungt skulle kunna njuta av sin whisky och tryggt ta sig hemåt utan att någon skulle komma och ta dem..

    SvaraRadera
  24. Det var ju vänligt av Bias Och Heins att nattvandra i Linderöd, måste tänka på ungdomen så att dom har en trygg tillvaro.

    SvaraRadera
  25. Dessvärre drack Heins wiskeyn....gjorde först ett försök direkt från flaskan, tills han såg att Cerxes ställt glaset på bordet :/

    Nattvandrinen och alpluften måste gjort susen, eftersom han var vaken 07:03 och då önskade färdtjänst ;)

    SvaraRadera