söndag 20 februari 2011

Gay-gala

Bög-gala på TV4 igår, vad fan är det för trams, jag såg max fyra stycken bögar på hela tiden och ingen av dem hette Pierre. För att kalla något bög-gala måste det finnas, minst en Pierre, gärna någon Jean-Pierre också.
Carina Berg som progamledare, hon är ju väldigt bögig, såvitt jag vet är Carina Berg gift med Kristian Luuk, denna Baltwannabee. Till råga på allt hade TV4 lyckats med att få Jill Johansson att uppträda, Jill Johansson som är synonymt med en dålig Dolly Parton kopia.
Vad fan är en bög-gala egentligen, dela ut priser till årets bög eller, hur många årets bögar kan det då finnas, enligt TV4 finns det tillräckligt till att göra en hel gala av.
TV4 har aldrig och kommer aldrig att lyckas med att sända någon gala, det kvittar vad dom kallar det.
Heter man inte Pierre så är man inte bög, finns några få undantag.

18 kommentarer:

  1. Jag visste inte ens om att du tittade på tv !!!
    Tror att jag såg Jean Pierre på vår alltid så trendiga innebar "SkyBar" utanför Ullarp i går kväll !!! Så att han "dissa" TV4 är väl inte så märkligt !!!

    SvaraRadera
  2. Det stämmer med att jag inte tittar på tv, jag har en assistent som brukar korta ner programmen med upp till 90-95%, en slags sammanfattning.
    Så JP var på Skybar igår, var det därför som Juan inte var i skjulet.

    SvaraRadera
  3. Jag tror Carina o Kristian e samma person precis som Babsan o Lars-Åke 99% säker på detta. Jurgen & Adolf

    SvaraRadera
  4. Återigen har flickpappan visat på stil och förståelse, som vanligt ett seriöst inslag.

    SvaraRadera
  5. Synd att man missa Jills medverkan, bögarna kan man ju vara utan

    SvaraRadera
  6. Det kan nog stämma med Juan, jag såg honom glida förbi mitt pass i natt då jag satt med liten sked och passade på gris !!!

    SvaraRadera
  7. Ubbe måste vara grym han har både tesked OCH liten sked, Flickpappan har bara slö sked!!! prova med en ostsked nästa gång liknar ett gyn verktyg.Mvh Majvor Tack för en rolig blogg

    SvaraRadera
  8. Som sagt var jaktkunskaperna sker stegvis inom FlickPappans jägarskola, man får börja med ett macheteliknande svärd för att sedan graderas i olika steg. Machete, förskärare, Morakniv, slö Morakniv o.s.v !!! Givetvis hålls det paralellt också teoretiska lektioner ex. Så ser grisen på dig, Älgen är inte skogens konung och ingen rädder för vargen är !!!

    SvaraRadera
  9. Satt själv och tittade på galan igår, tyckte den var bra, tror att jag kan ana lite homofobi på sidan.
    Hälsningar snygg.

    SvaraRadera
  10. Skulle vara kul att höra lite mer om det här med jakt speciellt då med sked. Min man jagar en del, men jag tror att han sitter i torn.

    SvaraRadera
  11. Som sagt dag 14, ett inlägg om jakt med slö sked kommer.
    Det här med bögar verkar vara ett populärt inlägg, får nog göra en lista på olika priser.

    SvaraRadera
  12. Har precis påbörjat det mödosamma arbetet med en gay-prislista.

    SvaraRadera
  13. Ser fram emot fler listor om Gaypersoner.

    SvaraRadera
  14. Va? Homofobi! Alla som känner FlickPappan och hans "manliga" kamrater vet också att han/de inte är rädd/rädda för att klä sig vackert, låta sin kära Juan/Pierre/Antonio... våffla hans/deras hår och vårda sitt yttre m.m. Om han/de sen inte vill låta sig förföras av en och annan kan man ju inte hålla honom/dem "skyldig/skyldiga" för !!! ;)

    SvaraRadera
  15. Oss skyldiga äro. Vem är homofob, ingen så länge man inte blir drabbad så.

    SvaraRadera
  16. Ser framemot en lista på priser inom Gayvärlden, lite homofoba är ni nog.
    Hälsningar snygg.

    SvaraRadera
  17. Listan är under utredning hos facket.

    SvaraRadera
  18. Alla är vi lite småhomo, ha ha

    SvaraRadera