måndag 21 februari 2011

Hångeltips

Några enkla tips från en som kan det här med att hångla upp någon i en hörna. Jag har enormt stor erfarenhet av detta, som det framgår ur inlägget om första kyssen, har jag sysslat med den här yrkesutövningen i 30 år, det skulle jag vilja kalla erfarenhet.
Första steget är att lokalisera ett byte, i mitt fall, den dam som skulle få äran. Välj aldrig den som står i centrum utan, en som är precis utanför centrumpunkten, dessa är ofta lite avundsjuka på centrumpunkten och därför ett lätt byte att hångla upp.
Andra steget är att smörja upp bytet, något som kan göras med skönprat, ett exempel: tror du på kärlek vid första ögonkastet. Om bytet svara Nej säger du, då får jag gå förbi en gång till. Om det inte funkar med skönprat, använd sprit, det funkar alltid, det gäller att trubba av bytet.
Tredje steget, då ni trängt upp bytet i en hörna, är det bara till att skrida till verket, ta ett stadigt tag i midjan och för dina läppar mot xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.
Fjärde steget, ska vi gå hem till mig eller ska vi gå hem till dig.

16 kommentarer:

  1. Att hjälpa till med sprit kan om det missbrukas också sluta med ett förhör hos den lokala blåstationen för att sedan fortsätta med ett långt och kostsamt samtal med herr/fru åklagare !!! ;)
    LAGOM är bäst !!!

    SvaraRadera
  2. Vad jag menar med sprit är att det ska användas i lagom mängd på bytet, bara så att det blir lätthånglat och aldrig mot bytets vilja. Om bytet säger nej ska man respektera detta, det är ju trots allt bytet som blir besviken, åtminstonde då det gäller att bli upphånglad av FlickPappan. Alla kvinnor borde någon gång pröva på att bli upphånglad i en hörna.

    SvaraRadera
  3. Upphetsande tycker jag, skulle jag bli upphånglad av en sån som du skulle jag fått läppglans men då på några andra läppar!! puss o kram
    Majvor(smygläsare)

    SvaraRadera
  4. Flickpappan har inte tappat stinget, tänk att att bli upphånglad av flickpappan, man kanske skulle pröva på det någon gång.
    Hälsningar snygg.

    SvaraRadera
  5. Jag har provat denna hångel taktik vid ett flertal tillfälle med varierad framgång, men trägen vinner.

    SvaraRadera
  6. Det verkar som om många vill bli upphånglade, ta ett könummer, just nu är det 123 som gäller för Majvor och 124 för Snygg, är du det.
    Skönt att jag inte har tappat stinget.
    Cerxes, bara kämpa på, annars så vi starta hångelskola, inte första gången.

    SvaraRadera
  7. Skall Flickpappan och Cerxes hångla??? I så fall kan jag nog ordna något mysigt ljus till er Senna

    SvaraRadera
  8. De kommer inte att hända, då är jag hellre utan

    SvaraRadera
  9. Det verkar som om Senna har fått det lite om bakfoten, FlickPappan och Cerxes ska definitivt inte hångla, FlickPappan hånglar inte med formgivare, däremot med undersköna män av ariskindisk härkomst.

    SvaraRadera
  10. Mmmmm, ariskindisk härkomst !!! Mmmmmm !!!

    SvaraRadera
  11. Ville bara säga att läppglans i alla färger finns nu tillgängligt hos er lokala "spaleverantör" , mest sålda är neongrön med jaksmak !!!

    SvaraRadera
  12. Kan medela att de inom kort kommer en specia hållare för läppglans burk, (säljes helst bara till innefolket) via lokal spaleverantör. Givetvis i neon inne färger.

    SvaraRadera
  13. Vad glad jag blir!! Ska genast ta kontakt med dessa kosmetikexperter, behöver både läppglans och behållare ;-)

    Kan hända att JP och Juan börjar missköta sina arbetsuppgifter om Flickpappan hånglar med undersköna män....tror att ariskindier fungerar bäst med små arga mattanter alt. Kändiskrögare :-D

    SvaraRadera
  14. För att förtydliga det hela lite har alltså den lokala spaleverantören inlett ett samarbete med Cerxes för att kunna möta marknadens efterfrågan på dessa fantastiska produkter. Än är det få förunnat att ens se dessa, men vi hoppas kunna förse det riktiga innefolket på Åsen inom snar framtid! :)

    SvaraRadera
  15. Hångel, spa, läppglan mm, vart håller denna sida på att ta vägen, vilka innemänniskor ni är.

    SvaraRadera
  16. SÅ Ubbe och Cerxes har startat spa och läppglansförsäljning, underbart.

    SvaraRadera