torsdag 24 februari 2011

På tal om smurfmänniskor

AMY DIAMOND, utvecklar senare.

20 kommentarer:

  1. Behövs inga kommentarer till detta inlägg !!!
    Det talar för sig självt !!!

    SvaraRadera
  2. Jag träffa en av de släktet igår, (ölen var god)

    SvaraRadera
  3. Jag undrar vad är det för längd som gäller för att kvala in som smurfmänniska ?

    SvaraRadera
  4. Ja det gjorde Cerxes och hon blev full

    SvaraRadera
  5. Jaså Cerxes var hemma hos Nan igår och drack sprit, lyssnade ni Eddie.

    SvaraRadera
  6. Hur man kvalar in som smurfmänniska. En riktig smurf är ca tre äpplen hög. En smurfmänniska torde vara sex äpplen hög då dvs dubbel så lång. En ett antal vetenskapliga bevis utförda av moi är det så.

    SvaraRadera
  7. Vilken äppelsort snackar vi ???

    SvaraRadera
  8. Ett äpple av standard storlek inget förvuxet anabolaäpple utan typ Granny Smith, Ingrid Marie m.fl.

    SvaraRadera
  9. Vi snackar alltså människor mellan ca 30cm - 80cm långa om jag förstår det hela rätt !!! ;)

    SvaraRadera
  10. Det blev ingen Eddi men Nan drack 1,2 liter vin, SEN blev hon tjatig och somnade på soffan!!!!!1

    SvaraRadera
  11. Det beror som sagt på äpplen, längd är relativt i det här sammanhanget. Lite grann som liten och rapp eller stor och grov.

    SvaraRadera
  12. Har sett många av det slaget nedanför åsen...de kryper omkring liknande Grådvärgarna i Ronja Rövardotter !!!
    LÄSKIGT..

    SvaraRadera
  13. Somnade fru Tunnel på soffan, hoppas att du tog fram en filt till henne så att hon inte frös. 1.2 liter fin låter inte så mycket, på Sösdalatiden drack hon ibland upp till 7-8 liter kir.
    Hm, måste nog skriva lite om tiden i Sösdala.

    SvaraRadera
  14. Bor dom västerut, mot Yllerödshållet.

    SvaraRadera
  15. Det är absolut inget fel på Amy Diamond, här är ni fel ute.

    SvaraRadera
  16. Kommentar till Snygg:

    Det fattas inga fel på Amy Diamond....har redan alla!!

    SvaraRadera
  17. Amy Diamond är en väldigt söt och rar tjej som sjunger jättebra, mina barn bara älskar henne, jag också.
    Hälsningar snygg

    SvaraRadera
  18. Är detta allt som behövs för att väcka lite heta känslor och få ett antal inlägg och då har jag inte ens publicerat inlägget om smurfmänniskan än.
    Jag tror att det här inlägget har fått flest kommentarer och då står det inget i det.
    Fantastisk, jag som satsat på långa inlägg.

    SvaraRadera
  19. Smurfmänniskor ska man verkligen passa sig för! Tro mig, jag vet.../dark angel

    SvaraRadera