onsdag 21 september 2011

Bortavaro

Som ni alla märkt har FlickPappan varit lite frånvarande ett tag, har för tillfället eller som vanligt, extremt mycket att göra. Har fått lösa några akutextrema världsfrågor samt anlagt en trädgård i Södertälje. Tyvärr så har antalet kommentarer också minskat på FlickPappans blogg, främst gillade jag dessa anonyma personer som hade väldiga synpunkter på vissa av mina inlägg för en tid sen. Samma personer lyckades också med konststycket att ta illa vid sig, stackare. Saknar ocks mina mest trogna följare, behöver inte namnge er, ni vet själv.
En som har bättrat sig en aning är faktiskt Johanna Malmö, skvallertanten har hälsat, medan Neger-Joe har flyttat från bygden. Major Martinsson har visat sig från sin bästa sida, nämligen ryggtavlan.
Måste även slå ett slag för helgens begivenhet, en fest för eliten.

Mina barn, lyssna till vad jag säger, hör noga på mina ord. Släpp dem aldrig ur sikte, bevara dem djupt i ert hjärta. Ty de ger liv åt de som finner dem och läkedom åt hela FlickPappans  kropp.
   Ordspråksboken 4:20-22

3 kommentarer:

  1. Har ju själv också mycket att stå i som vanligt, mycket som ska hinnas med innan höstmörkret gör sitt intrång. Jag och fp med flera har ju även tagit upp vårt elit spelande i innebandy igen,(Ja vi har fått en större summa pengar för att börja igen)

    SvaraRadera
  2. Återigen har välgörenhetsuppdragen tagit mycket tid....får bli bättring! Men till helgens ses vi igen för att inta en superb nobelmiddag, den privata kocken och serveringspersonalen jobbar för fullt :) Ser fram emot en kväll med HELA elitstyrkan! Kul att innebandy satt igång, hörde att det blev ambulansfärd och amputerade ben för några lite svagare personer ;)

    SvaraRadera
  3. Innebandy är en sport för hårda killar, inga veklingar vågar sig dit.

    SvaraRadera