lördag 19 februari 2011

Dag 14 Dåliga vanor och laster

Dagens ämne handlar om mina dåliga vanor och laster. Det enklaste sättet är att göra en lista på detta, vill bara säga att allt som står på listan är hörsägen, FlickPappan har inga dåliga vanor.
  • Mein Frau tycker att jag är rent för populär hos andra damer samt 17-åriga tjejer, men för mig är Frau den enda.
  • Jag snarkar, men detta har jag inte hört själv, så elakt förtal.
  • Att jag jagar vildsvin med en slö sked som enda vapen, jag anser inte att detta är en dålig vana utan bara ett sätt att visa manlighet. Vad är det för visst med att sitta i ett varmt jakttorn med kaffe och mackor och skjuta ett vildsvin. Nä, jaga dem på det gamla sättet. Jag får nog utveckla hur jag går tillväga då jag jagar med en slö sked vid ett annat tillfälle..
  • Jag har lite svårt för kortvuxna människor, dvs. sådan som inte är riktigt fullvuxna. Jag anser själv att detta är fullt normalt.
  • Namnet Pierre, det är som det är.
  • Snus och mycket kaffe, är detta verkligen en dålig vana eller last.
  • Kött i mängder, men va Fan, man är född till köttätare, hade Gud velat att vi skulle vara vegetarianer, då hade vi varit det. Vem Fan vill leva livet utan att äta stora biffar, grillat kött i alla dess former, korv jag bara säger det, korv. Inte det att jag föraktar grönsaker, FlickPappan tycker om att äta grönsaker, men att leva utan kött, det är inget liv.
Som sagt lite om mina laster och "dåliga" vanor.

10 kommentarer:

  1. Jag gillar inte namnet Pierre heller och kött är gott.

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot ett inlägg om jakt på vildsvin eller min man gör det.

    SvaraRadera
  3. Alla innemänniskor med lite självinsikt måste ju hålla med ! Kött är det naturligaste som finns, självklart smakar det om än bättre med lite lök och andra sk. Grönsaker !!!

    SvaraRadera
  4. Återigen ett inlägg som visar på stil och medvetenhet. Bra jobbat, gillar flickpappan.

    SvaraRadera
  5. Gällande vildsvinsjakt måste vi höja ett varningens finger här! FlickPappan har kurser i jaktstrategi och grisens psykologi !!! Detta är ett måste om man ska kunna fälla sitt byte med slö tesked.

    SvaraRadera
  6. Håller med ang att kött är tvunget för att överleva, och jag ser även många likheter med mig själv ang svagheter och dåliga vanor som flickpappan skriver, Även jag vill höja ett varningens finger gällande jakt med slö sked de kräver sin man

    SvaraRadera
  7. KÖTT E GÖTT / SENNA

    SvaraRadera
  8. Senna har kommenterat GRATTIS!!!!!
    AraS

    SvaraRadera
  9. Väldigt mycket prat om kött

    SvaraRadera
  10. Efter att läst ett antal inlägg, känner FlickPappan ett behov av att klargöra hur jakt med slö sked går till. I framtiden kommer det ett detaljerat inlägg på hur man går tillväga.

    SvaraRadera