torsdag 24 februari 2011

Jill Johansson

Efter allt snack och tjat det varit om den här smurfmänniskan så förtjänar hon ett eget inlägg, om inte så gläder det somliga, Cerxes.
Jill Johanssom, denna småväxta, korpulenta, storbystade Dolly Parton wannabee, en så kallad schlager/countrydrottning.
J.Js "karriär" började redan då J.J som tolvåring sjöng i ett countryband, Tomboola band, jag menar, hör på namnet tom i bollen band, vidare var J.J även sångerska i dansbandet Jan Andys, behöver jag kommentera namnet, Jan Andys vad då, cykelpump eller, Jan Andys Cykelpump, det hade varit något som folk hade kommit ihåg. "utanför, Andy Johansson (jan andys) är nu trummis i Claes Löfgrens". Efter detta blev det som vanligt schlagervärlden, och här kan ju alla ställa upp och bli stjärna, se bara på Babsan, denna tvekönade varelse som ingen vet vad det är.
J.Js barn har fått namnet Havanna och Bonnie Lee, huvudstaden i ett kommunistland samt märket på popcorn som man poppar själv.
Trots 13 album och ett samlingsalbum har jag väldigt svårt att tro att J.J någon gång ska kunna slå igenom och bli en riktigt stor och folkkär artist, trots att hon är ivrigt påhejad av Cerxes.
Nej skärpning, våga vägra Jill Johansson!
Det finns bara en sak som jag kan ge J.J kredit för och det är hennes hår, det verkar som om J.J verkligen använder rätt inpackning mm, jag tror att J.J har en egen Juan, även J.J:s klädsel på scen känns helt rätt, här har Roos mycket att lära, J.J kan det här med rätt stil och mode, vad gäller skor är J.J också inne på rätt spår, oj blev visst tre saker.


Hoppas att du blir glad nu Cerxes, observera urringningen, OBS bilden är enbart för Cerxes nöje...

12 kommentarer:

  1. Om jag inte är felinformerad tror bestämt att Juan kom till Sverige via DHL och han levererades då ihop med en tvilling vid namn Pierre, huruvida denne Pierre har något samband med J.J lämnar jag där hädan, men
    -Inget är omöjligt...

    SvaraRadera
  2. LH Bernt Winnerberg24 februari 2011 kl. 16:52

    Ett bra sätt att gilla Jill är att titta på bilder,det gjorde man ju innan läskunnigheten utvecklats.Inte sant Cerxes.Undrar om inte det är innegrejen för honom.

    SvaraRadera
  3. Att han bara vågar, de kan straffa sig framöver, Bilden är ju dock bra.

    SvaraRadera
  4. Ubbe vet inte vad han talar om Juníor Ubbe har talat om för mig att pappa har alla J.J skivor och lyssnar på dessa när han ska sova eller ploar snö

    SvaraRadera
  5. Vadan är detta för fars !!! JuniorUbbe är partisk !!! Att fästa trovärdighet vid detta uttalande som Cerxes gör är lika dumt som att tro vi möter honom på nattvarden i Heliga Trefaldighetskyrkan !!!

    SvaraRadera
  6. Cerxes - vad du gillar är helt upp till dig, jag menar bara att självklart har J.J hjälpreda, som FlickPappan antydde !!!

    SvaraRadera
  7. Undra om man vågar säga detta!!!
    Har varigt hemma hos JJ i statens vägnar

    SvaraRadera
  8. Faktum är att Juan har antytt något om en tvillingbror som heter Pierre, hmm kanske han fobbar Hos J.J.
    Jag blir väldigt besviken om det visar sig att Ubbe har alla J.Js skivor.

    SvaraRadera
  9. Har också hört att Senna har varit hemma hos J.J, men då i rollen som underskön man i samband med en betäckning.

    SvaraRadera
  10. Junior Ubbe är en väldigt trovärdig pojk, och snäll så varför tvivla

    SvaraRadera
  11. Jo jag vet att Ubbe Jr är trovärdig, han är trots allt, en de tre vise männen.

    SvaraRadera
  12. Jill Johnson är en bra artist som ingen ska driva med, anser jag.

    SvaraRadera