måndag 11 april 2011

FlickPappan och Fraus första möte

Jag minns det som igår, vi hade chattat på en internetdejtingssajt, två desperata själar efter kärlek som vi var, utsvultna och hungrade av kärlek och att bli älskad av någon annan än bara sig själv. Slippa de ändlösa nätterna av självstimulans, det hopplösa raggande på krogen, vakna upp dagen efter och smyga iväg då man såg vad som låg sidan om, funkade bra om man vaknade på bortaplan, värre på hemmaplan.
Jag och Frau hade bestämt date på ett ställe, och vi skulle båda köra motorcykel dit, både jag och Frau hade hittat på svepskäl till att inte kunna träffas mer än ett par timmar, regel 1 vid internetdating, ett svepskäl för att slippa dra ut på pinan, jag skulle på fest och Frau skulle jobba.
På vägen till vårt möte fick jag ett samtal att Frau hade fått punktering på sin hoj, jaja tänkte jag. I alla fall, jag ordnade däck på burk och begav mig till den angivna platsen och döm av min förvåning att sidan om en gammal hoj stod en jättetjusig brud på alla fyra med rumpan i vädret, oj tänkte jag, är hon så desperat. Detta var FlickPappans och Fraus första möte, vad som hände efter detta får ni gissa er till.
Kan berätta att en hästtransport samt ett gatukök var inblandade.

Det senaste inom underkläder för damer på språng, en elgant och figursydd trosa.

15 kommentarer:

  1. Man får ju nästan en tår i ögat

    SvaraRadera
  2. Snygg rumpa är det snygg

    SvaraRadera
  3. Vad får du en tår av, bilden eller första daten.

    SvaraRadera
  4. Vet inte om det är Snygg på bilden.

    SvaraRadera
  5. Det vet du väl,fp? Vems rumpan e, menar jag...

    SvaraRadera
  6. Ja sa snygg rump är de snygg

    SvaraRadera
  7. Så det var så här det gick till då ni träffades, intressant.

    SvaraRadera
  8. Det skulle kunna var min rumpa, vem frågar. Min rumpa är bara för min man. Möjligen skulle jag kunna visa den för flickpappan också.

    SvaraRadera
  9. Då får jag säga att Snyggs och Fraus rumpa påminner väldigt mycket om varandras.

    SvaraRadera
  10. Har din fru också en sådan snygg rumpa, tänk om jag är din fru.

    Men det är jag inte.

    SvaraRadera
  11. Fraus rumpa går inte av för hacker.

    SvaraRadera
  12. Väldans vad detta inlägget har blivit läst sista tiden.
    Undras varför.

    SvaraRadera
  13. Förmodligen är det smurfarna och grådvärgarna som återigen smyläser, detta för att samla intressant fakta till framtida noveller!

    Min gissning i allafall!

    SvaraRadera
  14. silken hävla ko häck

    SvaraRadera
  15. "Vad som hände sen kan ni undra"
    Man kan ju inte annat än gissa..
    Om hon stod med rumpan på alla fyra.

    SvaraRadera