söndag 20 februari 2011

Dag 15 Mina drömmar

Många har ju drömmen om att bli rik och berömd, somliga vill bara vara i rampljuset medan andra vill ut och resa. Allas dröm är olika men för de flesta stannar det som en dröm. För FlickPappan har allt gått i uppfyllelse, jag florerar på alla kändisfester, är populär och berömd, får i mitt jobb som trendguru resa och se hela världen, har stått på de flesta av de stora scenerna etc. etc. etc, så om detta hade varit min dröm hade allt varit bra.
Men min dröm är att bli gårdsröv på heltid, vad gör då en gårdsröv undrar ni. Jo, en gårdsröv tar hand om gården, dvs. går och skräpar hela dagarna, spikar i ett spik eller något, pillar navelludd mm. För att bli gårdsröv på heltid krävs det ett visst mått av ekonomiskt oberoende, detta är tyvärr något som jag inte har uppnått än, trots min extremt höga inkomst, tyvärr så medföljer detta ett dyrt levende också.

6 kommentarer:

  1. Keep on fighting FlickPappan, some day you will get there !!!

    SvaraRadera
  2. Vad är en gårdsröv för något, en dräng typ.

    SvaraRadera
  3. Jag har hört att Frau har ett dyrt levande de kan ju bromsa din dröm om gårdsröv, men de är bara att kämpa på

    SvaraRadera
  4. Skönt att läsa att flickpappan har lite normalare tankar också.

    SvaraRadera
  5. Gårdsröv är ett högre sätt att leva, en känsla.
    Frau använder mycket pengar.

    SvaraRadera
  6. Säkert väl investerade pengar ! Har hört att för mycket "hästkrafter" kan man inte få !!! ;)

    SvaraRadera