lördag 12 februari 2011

Dag 7 Vänner

Eftersom jag är känd över stora delar av världen har jag så klart väldigt mycket vänner samt en hel del Hangarounds också, de vänner jag inte har, kan köpas.
En del av mina mycket kända och berömda vänner kan ni läsa om på inlägget om min 40-årsfest, några andra som är värda att nämna är.
  • Den tibetanske enucken och munken Zhang Guanua
  • Ryska skönhetsdrottning Svetlana sattapamigova
  • Musikgurun Göran i svängen
  • Hank Von Helvete
  • Godsägaren Bengt Beda
  • Konsult inom P.R Enis Unk
  • Den franska bögen Pierre (dock ingen vän till mig) tror att Cerxes hade släpat dit honom.
Ovan internationellt kända vänner träffar jag inte lika regelbundet som en del av min lokala bekantskapskrets, jag ämnar presentera dessa mycket mera med ett separat inlägg, i alla fall här kommer en lista på toppkändisinneeliten i Linderöd samt de Hangarounds (de som inte bor i Linderöd) som jag umgås med.
  • AraS Tingsryd, Bimbon
  • Cerxes Tingsryd, Formgivare
  • Nan Tunnel, Kändiskrögare
  • Senna Tunnel, Underskön
  • Corey Svenol, Ekonom
  • Bias Svenol, Designer
  • Nalim Hardriver, Statsvetare
  • Pat-Rik Hardriver, Industrimanet
  • Ubbe Rödå, Entreprenör
  • Tess Rödå, Analytiker
  • Nillan Pe Hallonen, Lyxhustru
  • Heins Hallonen, Designer
  • Bockis Kungabarn, Formgivare
  • Kåttis Kungabarn, Stylist

8 kommentarer:

  1. Det ät en stor ära att få bli omnämnd på din innelista av vänner!

    Att tillhöra den "innersta kretsen" är få förunnat,så för mig som Lyxhustru känns det som ett privilegium :D

    SvaraRadera
  2. Alla kära vänner finns på innelistan, jag har även utelista, men den behåller jag för mig själv.
    Någon gång nästa vecka kommer en utförlig presentation av innefolket.
    Väl mött och tack inlägget.

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med på listan.

    SvaraRadera
  4. Vem är du och vad har du för kändisstatus, jag tillåter inga wannabes på min lista.

    SvaraRadera
  5. Som allas våran "Flickpappa" presenterar oss och vår omgivning är jag beredd att ge min vänstra lilltå(nagelbit) om vi inte snart ser en folkvandring av enorma proportioner med Wannabees till Linderödsåsen med omnejd.. Detta torde dock leda till en gynnsam utveckling för oss alla. Men, var på eder vakt, ty dessa varelser kan försöka infiltrera och suga åt sig av vår glamor...
    Bröder och Systrar ! Var på eder vakt !!!

    SvaraRadera
  6. Tack för den fina äran att få vara med på innelistan!
    Följer bloggen dagligen och är så underbart att läsa alla bra tips och idéer, samt få ett dagligt skratt!

    SvaraRadera
  7. Jag är benägen att hålla med Tony, vi vill ju inte få hit för många Wannabees, det gäller att vara på sin vakt mot dessa blodsugare.

    SvaraRadera
  8. Hmm är det på väg blodsugare till Linderödsåsen, dessa vill jag inte jaga bort!!! De får gärna komma och ta mig, om de är snygga vill säga, AraS nöjer sig inte med vad som helst!

    SvaraRadera