torsdag 17 februari 2011

Dag 12 10 saker ni inte vet om mig

Idag ska det skrivas om 10 saker ni inte vet om mig, passar bra med en lista på detta, ingen inbördes ordning mellan punkterna.
  1. Jag har på äldre år fått en svag fobi för höjder, inte höjdskräck utan att jag är mera försiktig då jag befinner mig högt uppe.
  2. Jag har blekt mitt anus.
  3. Jag ryser lite då jag ser större spindlar.
  4. Läser i hemlighet Sydney Sheldon och Jackie Collins.
  5. Jag skulle vilja vinna pengar, ca 5-6 miljoner hade varit lagom.
  6. Har en dröm om att bli kvinna för en dag och då umgås med 4 stycken stora negrar, jag drömmer även om samma sak som man men då med 2 afganer, (inte hundrasen).
  7. Jag skulle vilja ha mer tid över till allt som jag sysslar med, tiden/livet går för tillfället extremt fort, det känns som om årstider mm. bara flyger fram.
  8. Min nästa tatuering ska vara en liten djävul som skottar kol in i mitt blekta anus.
  9. Jag har haft 100 öroninflammationer, varit opererad för plaströr (dränering i örat) 8 gånger.
  10. Har planer på att fördjupa mig inom prosa och poesi, och har tänkt att ge ut en samling med tiden, kanske bjuder jag på några smakprov i ett inlägg.
Det här var 10 saker som jag antar ni inte visste om mig, ni som ämnar kommentera inlägget får gärna bjuda på något själv.

14 kommentarer:

  1. Visste väl att flickpappan läste tantsnusk.

    SvaraRadera
  2. Vad är sant och vad är inte sant, jag tror inte att allt stämmer.
    Hälsningar snygg.

    SvaraRadera
  3. Jag har örhängen, något mer vill jag inte bjuda på.
    Hälsningar snygg.

    SvaraRadera
  4. Jag skulle vilja ändra Sheldon till Meyer, jag vet att Flickpappan har läst alla böckerna i Twilight-serien!!! Något ni inte vet om mig... att jag faktiskt är en naturlig blondin som är ganska intelligent!!

    AraS

    SvaraRadera
  5. Trevligt med någon som avslöjar något, att AraS var smart visste jag redan, hon trots allt stava till sitt namn.

    SvaraRadera
  6. Att han alltid ska överdriva de var ju bara 87 inflammationer han har haft men annars vad där kanske några saker jag inte viste om, sak om mig de får jag nog tänka på lite

    SvaraRadera
  7. Alla sakerna var säkert saker du trodde att vi inte visste, men vissa har du faktiskt bjudit på förut. Men en del fick mig att fnissa lite extra mycket !

    SvaraRadera
  8. En sak ni inte visste om mig - Min första riktiga kärlek hette BMW-2002 !!!

    SvaraRadera
  9. Nu heter hon Tess !!!

    SvaraRadera
  10. Tur för dig, Ubbe, att du lade till det sista...

    SvaraRadera
  11. Frau - Tess låg brevid mig, så jag vågade inget annat ! ;)

    SvaraRadera
  12. Vill bara påpeka att fem av sakerna är helt sanna, de andra fem är en sanning med modifikation.

    SvaraRadera
  13. Äta superstarka jalapenos så att du sk...ter eldflames så att rövatoet bränns bort räknas inte som bleka anus. :D

    SvaraRadera
  14. Men nästan, dock har jag utfört en riktig blekning, fråga Frau.

    SvaraRadera