tisdag 15 februari 2011

Dag 10 Bloggfavoriter

Då jag är en stilig och självupptagen skönhetsguru har jag bara en, min egen. Har aldrig och kommer aldrig att läsa någon annans blogg. Mitt mål med min blogg är att alla ska läsa den, vilket skulle bidra till världsfred, detta för att alla då bara skulle ägna sig åt mode och inredning samt vårda sitt yttre.
Ett citat ur bibeln är på sin plats här.
Nu består tro, hopp och kärlek, dessa tre, och störst av dem är kärleken.
   1 Korinthierbrevet 13:13

4 kommentarer:

  1. Alla grueungar från gruvbyn i NV Skåne läser den så du har nått långt ut med din blogg.

    SvaraRadera
  2. Klart att den läses av många, vem kan motstå denna charmerande figuren vi kallar FlickPappan !!!

    SvaraRadera
  3. Trevligt med bibelord. Jag förstår att du inte läser andras bloggar, du måste lägga ner mycket tid på din.
    Hälsningar snygg.

    SvaraRadera
  4. Så alla grueungar i NV. Skåne läser den, trevligt.

    SvaraRadera