fredag 4 mars 2011

Vårkänslor 2

Snart är våren här.

17 kommentarer:

  1. E det pierre o bert. eller 2 ubåtar

    SvaraRadera
  2. Är detta ett foto som flickpappan har tagit själv på sina ägor elle
    (för er som inte viste så har flickpappan ett stort men dock lite hemligt foto intresse brevid hans frimärks samlande)

    SvaraRadera
  3. Detta kan även vara en förlädd Amy Diamond med vän, som tassar omkring på FlickPappans ägor i ett desperat försök att komma över veckans SMS-tips!
    Notera att det är ENDAST 40cm snö på bilden :)

    SvaraRadera
  4. Faktum är att det är två franska homosexuella "män" vid namn som jag inte behöver nämna som smyger runt på mina ägor förklädda som franska jakar.

    SvaraRadera
  5. Där är de!!! Som jag letat, mitt avelspar smet ut inatt!!! Fånga de är ni snälla!!! All makt åt FlickPappan Åsens befriare!!!

    SvaraRadera
  6. OBS! De måste fångas levande! Annars går avelsplanerna åt fanderns!

    SvaraRadera
  7. Fast, kan vi vi fånga den där mask.... Kanske han skulle fungera som tik, hanarna är ju lättare att hitta menar jag!

    SvaraRadera
  8. Den dår Maskinen är nog som en tik, fast jag undrar om han blir befruktad.

    SvaraRadera
  9. Den dår Maskinen är nog som en tik, fast jag undrar om han blir befruktad.

    SvaraRadera
  10. Allt går att befrukta! Bara viljan finns! ;)

    SvaraRadera
  11. V.V.V = Våld, Vilja, Vaselin!!

    SvaraRadera
  12. På tal om vårkänslor;

    Åsen den 6mars kl 09.00 i solen +16,5!

    VÄLKOMMEN Å DU MÄKTIGA VÅRSOL!

    SvaraRadera
  13. Är det inte två bambi, längtar själv efter våren, brukar bli sugen då.

    SvaraRadera
  14. Info:
    Bambi är inget Råddjur utan en Vitsvanshjort, skillnaden är enorm!

    SvaraRadera
  15. Antar att Heins varit framme och gett en fackmannamässig bedömning av läget.

    Trevligt att snygg blir sugen, men på vad, korv.

    SvaraRadera
  16. Heins är en otroligt intelligent man, givetvis är det han som delat med sig av denna viktiga information :)

    SvaraRadera