fredag 11 mars 2011

Namnet FlickPappan

Har fått många frågor om var namnet FlickPappan kommer ifrån, här är en bakgrund.
Då jag som en stilmedveten och skön man gick och hämtade my child på skolan var det ett av de andra barnen som pekade och hade sig, jaja tänkte jag, tjejen är lite för liten för att uppskatta en skön och stilig alfahane som mig så det är väl något annat.
Vid en senare sammankomst med vissa delar av kändisinneeliten i Linderöd visade det sig att detta flickebarn hade sagt till sin mamma att hon minsann också ville ha en sådan pappa som Child hade, jaha vad menar du med det, undrade mamman till flickebarnet.
Jo jag vill också ha en sådan FlickPappa som Child har, svarde flickebarnet.
Och därmed var namnet FlickPappan skapat, att jag sedan hade skapat mig ett namn inom SMS-världen innan, under samma namn är en annan sak.
Nu vågade jag ta steget fram i rampljuset eftersom jag tidigare hade verkat en hel del i bakgrunden, delvis tillbakaträngd av diverse fransmän vid namn Pierre.
Tack du lilla flickebarn som namngav mig och delvis skapade denna blogg, även AraS Tingsryd ska ha ett stort tack för bloggen.

FlickPappan älskar er alla, samt ett bibelord på vägen
Var och en som åkallar FlickPappans namn skall bli räddad.
   Joel 2:32

13 kommentarer:

  1. Är på uppdrag av flickpappan i Danmark och kollar lita sms o dyl.

    SvaraRadera
  2. Och vi alla älskar FlickPappan <3!!! Tack för att du gjort ett så utomordentligt bra jobb med bloggen!!!!
    Long live FlickPappa <3 <3 <3

    AraS

    SvaraRadera
  3. Cerxes tar sitt uppdrag på allvar, förväntar mig en lång och raffig rapport map SMS, speciellt badmodet då.

    SvaraRadera
  4. FlickPappan älskar sig själv också, tackar för berömet, hoppas att det uppskattas att jag arbetar hårt med min SMS-blogg, även om de inläggen har fått stå tillbaka.
    Ubbe tycker om det.

    SvaraRadera
  5. Att flickpappan är egenkär, det märks, en alfahane, vad är det. Tror inte att någon har stått i vägen innan.

    SvaraRadera
  6. En alfahane är en dominant person som jag och många andra i Linderödseliten, finns självklart också alfahonor.
    Det är svårt att inte vara egenkär, jag menar se bara på mig.

    SvaraRadera
  7. ett töntigt namn, skulle varit bäst eller något sådant

    SvaraRadera
  8. Jag hoppas att det inte är FlickPappan du syftar på, i så fall min vän, vet du inte vad du ger dig in på. Rid i natt.

    SvaraRadera
  9. Töntigt!
    Det var det värsta!! Är det inte töntigt att vara anonym då?

    Förresten; Det är inte lätt att vara ödmjuk, när man är så felfria som vi!

    SvaraRadera
  10. Vad tycker vi om anonyma inlägg?? Illa!! Hur illa? Skit illa, usch usch usch! Ingen talar illa om vår FlickPappa ostraffat!! Vad skulle vi vara utan hans ovärderliga sms inlägg?!

    SvaraRadera
  11. Kan bara instämma med ovan damer, känns tryggt med sådana tuffa brudar bakom sig.
    Anonym är vad det är, hitta på ett namn bara och återkom.
    Alla är välkomna.

    SvaraRadera
  12. vilket är ett töntigt namn anonym eller

    SvaraRadera