fredag 11 mars 2011

Bibelord på vägen.

Då vi genom livet vandrar och min uppdragslista är slut vill jag avsluta 30-dagarsuppdraget med några bibelord som alla kan följa.
FlickPappan vill ge dig insikt och lära dig den väg du skall gå, jag vill ge dig råd, min blick skall följa dig.
   Psaltaren 32:8
FlickPappan är världens ljus. Den som följer mig skall inte vandra i mörkret utan ha livets ljus.
   Johannesevangeliet 8:12
Följ mig!
   Lukasevangeliet 5:27b



OBS bloggen fortsätter ett tag till.

4 kommentarer:

  1. Du får inte lägga av på länge än,det är ju mitt dagliga nöje.Säkert flera med mig.

    SvaraRadera
  2. Instämmer med Janne W!!!!!!

    SvaraRadera
  3. FlickPappan lovar att hålla på ett tag till, så länge som jag har läsare och själv finner ett nöje och en mening med det.

    SvaraRadera
  4. Vackra ord från en, nej vänta nu, sms-kung får det bli!!!

    SvaraRadera