söndag 6 mars 2011

Uppdateringar 6/3

Dags igen, trots ett stort handikapp från Ubbes sida är det åter han som har lämnat flest kommentarer, är det verkligen ingen som kan utmana honom, på grund av detta har jag även tänkt att omtala honom som veckans inneperson, även veckans innepryl kommer att gå i Ubbes tecken, blir en Heil Ubbe vecka. Det bjuds kanske på ett helt inlägg om Ubbe också. Det går att bli belönad på den här bloggen, inte ekonomiskt men med ära och berömmelse.
På begäran har veckans bubblare blivit Tistel Roos, sångerska i dansbandet Roos, tja sång och sång, mer tjut och stön, men i alla fall, efter att blivit hotad av den store Gnell Roos fanns inget annat val. Inge Röe har varit inne och lämnat ett avtryck på inlägget Inge Röe, har haft en misstanke om att Inge Röe varit en smygläsare ett tag.
Som vanligt verkar det som om en del smygläsare finns här men de vågar inte lämna avtryck eller spår efter sig, inte Agda och Maskinen då, bra kommentarer, vill bara säga detta, att FlickPappan ägnar sig inte åt att spåra andra, jag vet att somliga svaga och sinnesslöa personer ägnar sig åt detta men FlickPappan vill ha mycket avtryck och alla får svar.
FlickPappan anser att ingen har slagit Nillan Pes kommentar från den 24 februari, därför får den leva ytterligare en vecka, det är en väldigt bra kommentar, svår att slå, läs den gärna igen.
Har fått önskemål om fler bibelord så jag avslutar med ett sådant.

FlickPappans ord är en lykta för min fot, ett ljus på min stig.
   Psaltaren 119:105

14 kommentarer:

  1. Man tackar åter igen för denna utmärkelsen, bara att bli omnämnd, vid synonymer eller vid namn är en stor ära! Man bugar och tackar!

    Må FlickPappan lysa upp tillvaron för mången fler, låt hans ljus falla på eder och känn frälsarens värme!

    FlickPappan 2:54

    Mvh Ubbe

    SvaraRadera
  2. Mygel och mutning misstänker jag här

    SvaraRadera
  3. Om någon citerar min egen uppenbarelsebok, Tankar och Visor av FlickPappan, förtjänar man respekt.

    SvaraRadera
  4. Återigen tackar jag för att få omnämnas på din fantastiska lista :)

    SvaraRadera
  5. Har officiellt antagit utmaningen att fungera som granskningshandläggare åt Region Skåne. I stort innebär det att jag har två uppdrag:
    1. Genom stickprov kartlägga konspirationer och oegentligheter som kan ge våra patienter psykisk instabilitet och/eller tragiska åkommer. Inriktning Kristianstad kommun.
    2. Å Folkhälsoinstitutets vägnar rapportera de medborgare som kan anses ej lämpade att vistas bland allmänhet.
    Du är sedd - Glasnost

    SvaraRadera
  6. Han vill nog ha hjälp med något!

    SvaraRadera
  7. Svar till Anonym

    På punkt ett svarar jag ;CSK
    På punkt två svarar jag; Redan utfört, inlåsta på Skånehuset!

    Mvh Ubbe Rödå

    SvaraRadera
  8. Svar till Anonym.
    Det du säger på påstående 1, är att du ska kartlägga saker åt de patienter som är inlåsta på regionhuset, dvs. de styrande i Skåne är mentalt instabila.
    Påstående 2 innebär att du vill låsa in fler personer på regionhuset, vilket talat emot ditt arbete på FHI då FHI arbetar för ett humare klimat på våra instutioner.

    Angående sista, Du är sedd-Glasnost, detta ryska ord som Gorbatjov instiftade betyder fritt översatt Yttrandefrihet, ett ord som genomsyrar denna blogg.

    Men tack för inlägg och välkommen åter.

    SvaraRadera
  9. Ni vet inte vem jag är, men jag lämnar inlägg fast jag är en smygläsare. HIHI

    SvaraRadera
  10. Ja och det tycker jag är roligt, du får gärna fortsätta med det. Vem du nu är.

    SvaraRadera
  11. tistel ber att få återkomma som bubblare då högerhanden är justrad och skriva mrd bara vänster är så j-la svårt och drygt...

    SvaraRadera
  12. Stackars lilla Tistel, så mycket prat och ingen verkstad. Ska du slå Ubbe med flest inlägg får du ligga i.

    SvaraRadera
  13. ...och i låg jag - och det hjälpte, kanske hade jag också hjälp av någon annan?!

    SvaraRadera
  14. Den största hjälpen var nog Ubbe själv, eftersom han tog en liten paus.

    SvaraRadera