måndag 7 mars 2011

Dag 28 Saker jag saknar.

En FlickPappa saknar inte mycket i livet, se bara på Presidenten i USA, en wannabeeflickpappa trots sin hudfärg, för hade dom ett vitt hus, nu har dom bara en svart barack.
Annars så är det bara ett fåtal saker jag saknar för att mitt liv ska bli fullkomligt.
  • Två sjuttonåriga stallflickor med toppiga
  • Sju miljoner på banken
  • En motorcykel av märket Polaris Eight Ball
  • Ett nytt hus med tillhörande ny trädgård
  • Större motorsåg en den lokala byidioten Silla-Bert
  • Nymanikyrerade naglar.
Några saker som jag blivit av med under resans gång och som jag ibland kan sakna är.
  • Min ölburkssamling av plåtburkar, ca 600 st olika.
  • Min oskuld.
  • Mitt mixade vhs-band med blandad porr från 80-talet, snyft.
  • Min anala oskuld.
  • Min skivspelare för LP-skivor, alla vet kanske inte vad en LP-skiva är.
  • Fraus oskuld.

42 kommentarer:

  1. Lugn det finns kliniker som fixar tillbaka oskulden på Dej o Frau ca 25.000 per hål!! Hur många hål var det???

    SvaraRadera
  2. Blanda inte ihop denna klinik med kliniken i Sweich, den utför inga direkta ingrepp, snarare avslut!!!

    SvaraRadera
  3. Å du FlickPappan, minns du när LP (longplay) kom på VHS!!!
    FYRA, ja just det 4 tyska gladporrsfilmer fick plats på ett 240band!!!
    Vilka tider, helt otroligt!!!

    SvaraRadera
  4. Antalet hål för min egen del är inte så många, på Frau är det minst ett, det andra är höljt i ett dunkelt mörker.

    SvaraRadera
  5. Tyska gladporrfilmer, det hade jag faktiskt glömt, undras om dagens ungdom tittat på sådant.

    SvaraRadera
  6. Näst minsta Tunnel fick 25st vhsfilmer av mormor han sa VAD ÄR DETTA FÖR NÅGOT stora ??????? undra vad som kommer efter alla I-saker som finns nu

    SvaraRadera
  7. Ubbe! Jag har en video med SP det blir 8 timmar på ett 240band kanske skall ha med den om du skall ha Tyroler Afton någon G.

    SvaraRadera
  8. OBS!! OBS!! skriv fel av mej det heter EP

    SvaraRadera
  9. En tyrolerafton med läder och roliga hattar är ju aldrig fel, lite film samtidigt så är kvällen räddad.
    Vad gäller I-saker sitter jag med i en utvecklingsgrupp för kommande trender, har bra koll på vad som kommer.

    SvaraRadera
  10. Till Flickpappan!!!
    Kjell o co har usb skivspelare så kan du lägga in dem på datorn med äkta knaster som sig bör.Lycka Till

    SvaraRadera
  11. Nu är det så att en usbra skivspelare från Kjell o Co inte tilltalar FlickPappan utan det ska var den äkta varan.
    Men tack för inlägget och välkommen åter.

    SvaraRadera
  12. Räknas Fäbo jäntan till Tyroler temat? där var väl ett vist alpstuk över den filmen. Glöm inte bort att det var här som falukorven lanserades första gången i dom svenska tv rummen eller kök, en svensk klassiker

    SvaraRadera
  13. Till Teknik Kjell att Flickpappan inte vill ha en USB Skivspelare är 1 han vet inte vad USB är för något 2 hade alldrig kunnat koppla in den, anledningen att han vill ha en skivspelare är att han ska lyssna på sin dansbands samling (ca 163 st)

    SvaraRadera
  14. Cerxes:USB står för Universal Serial Bus och är en standard för en snabb seriell databuss! Dvs den får köra 90km/h på motorväg.

    SvaraRadera
  15. Vad jag har förstått består Cerxes skivsamling av tre brända skivor, han fått av undertecknad samt en skiva med Celine Dion, Jills greatest hits och en med Edith Piaf.
    Pierre?

    SvaraRadera
  16. Cerxes Då är det ju ett guld läge för han att köpa en och spara alla som mp3 då kan han ju ha med dem i mobilen, I4 eller någon annan musik maskin. Perfekt på låga resor/ Kjell

    SvaraRadera
  17. Jag har 4st med Jill J (icke brända bränna då då blir de något annat)

    SvaraRadera
  18. Jag tror han har fler! du glömde dom han har i bilen

    SvaraRadera
  19. Om han ska ha mp3 då får nog Teknik Kjell hjälpa till. den telefonen han har nu går de bara att ringa med I4 och dyl är för mycket för FP

    SvaraRadera
  20. Kanske ingen matklassiker! Hahaha!!!

    SvaraRadera
  21. Förstår inte vad MP3 har och göra med infanteriregementet I 4 som lades ner 1997, dvs. långt innna sådana saker var uppfunna.

    SvaraRadera
  22. Tyrolerafton måste vi ju ha!!!
    Midsommardag, Tyrolertema, Venestad och dansband!!!

    SvaraRadera
  23. FlickPappan har en telefon som det går att ringa med samt sparar nummer. Kan även ta foto med den.
    I övrigt har jag en hjälpare som ger mig all den information som jag behöver.

    SvaraRadera
  24. Midsommardag och tyrolertema OK, i övrigt tveksam.

    SvaraRadera
  25. Jo!!En svensk matklassiker. För god att dela så hon körde upp hela. Obs! det var inget smålänsk isterband

    SvaraRadera
  26. Den där Teknik Kjell är inte så snabb då han skriver, sitter kanske med en I4 elle.

    SvaraRadera
  27. Den där Teknik Kjell är inte så snabb då han skriver, sitter kanske med en I4 elle.

    SvaraRadera
  28. Jaha I4 är förkortningen i fackhandeln för I-phone4

    SvaraRadera
  29. I4 är även en förkortning för Interstate 4 som sammanbinder Tampa med Daytona Beach och är 132 mil lång.

    SvaraRadera
  30. Nej I-pad ddt2

    SvaraRadera
  31. AHA, vet precis vad du menar, har provkört en sådan för ett år sedan, väldigt sittvänligt och stabil.

    SvaraRadera
  32. Du ser ju själv Teknik Kjell hopplöst fall doktorn grät.

    SvaraRadera
  33. Jag fattar inte hur Flickpappan kan ha blivit av med MIN oskuld?

    SvaraRadera
  34. Hahaha, ja du Frau...vi har också funderat på detta, men att vi nog inte ville veta svaret på den frågan!
    Kanske har ngt med ovan nämnda filmer att göra och då kanske en viss medverkan från eliten?!

    Fast av ren nyfikenhet (då ej gällande filmerna) så kanske FlickPappan kan ge oss en förklaring?

    SvaraRadera
  35. Oj oJ vilka massa kommentarer och vem saknar inte sin xxxxx

    SvaraRadera
  36. Ett vitt hus o en svart barack, haha fattade inte det först. HiHi

    SvaraRadera
  37. Det jag menar med Fraus oskuld är att hon skulle sparat sig till mig.
    Vad gäller ovan nämda filmer dementerar jag å det strakaste att det inte är jag som är med i Toppiga Alptoppar och Hårda Liftstolpar.

    SvaraRadera
  38. En uppföljare av Toppiga Alptoppar skulle kanske vara möjlig om punkt 1 uppfylldes... Därmed tycker jag att för Fraus skull ska denna strykas och ersättas med en SMURF och en Pierre!!

    SvaraRadera
  39. Om Frau skulle sparat sig till Flickpappan hade många långa stunder varit tomma i Fraus liv fram till 2001... usch nej vet du vad Flickpappan, vad skulle jag roat mig med fram tills dess? Då hade jag ju missat både....oj glömde att detta läggs ut för allmän beskådan.....hm...

    SvaraRadera
  40. Tänkte inte på de då...

    SvaraRadera
  41. Ja har Frau sagt ett får hon säga två, vad är detta som FlickPappan inte har kännedom om.

    SvaraRadera
  42. En film med en smurf som sätter på en Pierre, kunde varit av intresse.

    SvaraRadera