fredag 4 mars 2011

Stockholmsresan

Nu är jag tillbaka i Skåneland igen, underbart ska sägas, kom hem sent på tisdagen. Som vanlig dominerade FlickPappan tillställningen med sin stil och elegans och alla såg upp till honom, en riktig Alfahane. Annars löpte träffen med inriktningen hur vi förändrar SMS-världen bra. Lite om deltagarna, där var som vanligt en antal franska bögar vid namn Pierre, dock var det en liten fransman som hette Lafrog också han bög. Munkarna Sam och Lag från Tibet var med, hade väldigt fina jakhudar att uppvisa. Under måndagskvällen gick det ett rykte om att det skulle komma 10 000 tyska bögar, men det var bara ett rykte, som tur var.
De stora huvuddragen i det som bestämdes var att alla kvinnliga modeller ska vara mera kurviga och med toppiga behag samt heterosexuella, däremot ska ett av kraven för att bli manlig modell vara att vara homosexuell, detta gladde de franska deltagarna. Även vi heterosexuella män stödde detta förslag till punkt och pricka.
Ett annat förslag var att SMS-världen skulle begränsa antalet fransmän som heter Pierre, av uppenbar orsak, detta stötte dock på patrull eftersom ett antal tyskar med namn som Helmut och Gunther motsatte sig förslaget. Ovannämnda tyskar är från bayern med stora yviga mustascher och själklart bögar, de är också brödrar och en ständig motvals till FlickPappan.
Måndagkvällen gick åt till knackning av liten homosexuell "man", även kast med liten homosexuell "man" utfördes.
Som sagts ovan, en lagom kväll i "huvudstaden", två bilder på hur en "manlig" (antagligen en Pierre) och kvinnlig modell ska se enligt de nya direktiven.

30 kommentarer:

  1. Vad är detta för bilder, men ok jämställt, ögongodis för båda.

    SvaraRadera
  2. Jämnställt å jämnställt, tycker att han kunde frågat mig först innan han la ut bild på Tess !!!
    Mvh Ubbe

    SvaraRadera
  3. Tycker det blir lite jobbigt att uppfylla kraven och direktiven åt de kvinnliga...eftersom jag aningen mer kurvig och välväxt än modellen ;)

    Så det blir att förminska behagen och äta upp sig ett par kilo...det gäller ju att hålla rätt profil om man ska leva upp till alla förpliktelser man har som Lyxhustru :D

    SvaraRadera
  4. Stora pa.....och lide limonad

    SvaraRadera
  5. ...lide limmonad å lide limmonad !!! :)

    SvaraRadera
  6. Stora groggar och ...liden röv därbag.

    SvaraRadera
  7. Jag kan inte komma på exakt var jag har hört den sången för. Snälla hjälp mej.

    Inga problem Nilla du e jätte ok som du är!!

    SvaraRadera
  8. Ubbe när jag kände henne på bilden hette hon Marie. Nu säger du hon heter Tess??? Kanske hennes tvilling? Det ligger ju i er släkt e!?

    SvaraRadera
  9. Det ser ut som att han på bilden skall suga något. Men smak saken är borta? Kolla hans hand hur han håller den.Gapa Pierre så skall vi leka tandläkare

    SvaraRadera
  10. Kan bra gratulera Ubbe att han fick Tess, Nilla Pe jag tycker du är en underbar lyxhustru som du är, och jag håller med Senna om man bilden sug o svälj trevlig helg

    SvaraRadera
  11. Gulliga ni är!
    Då skippar jag att efterlikna modellen.....tyckte det kändes tungt att behöva förminska boopsen och gå upp 10 kg ;-)

    SvaraRadera
  12. Tess kom precis med en kanonide'!!!
    Vi ska köpa oss en liten "Pierre", de är ju så roliga sa hon!!!
    Är det någon som har en till salu???

    SvaraRadera
  13. Jag hade för mig att Tess hade mörkt hår. Den enda skillnaden mellan damen på bilden och Nillan Pe är längden på hårsvallet.

    SvaraRadera
  14. Den så kallade mannen på bilden heter, ja kan någon gissa.


    Han heter PIERRE.

    SvaraRadera
  15. En liten Pierre kan man få genom att skaka ett träd. På detta sätt kan man även få en anläggare så varför inte en Pierre.

    SvaraRadera
  16. Var köper man en liten pierre?? kan man ha hon-om som slav i trädgården eller som fjärr till tv??

    SvaraRadera
  17. Tess har ju också färgat håret, som du säkert märkte vid fotograferingen. Att du inte kommer ihåg det är ju fullt förställde med tanke på allt SMS som måste uppdateras! Men att du klippte Senna bara för att ta denna bilden strider ju mot dina egna moraliska värderingar, jag menar för dig och Senna betyder ju hårdsvallet enormt mycket!!! ;)

    SvaraRadera
  18. Senna-jag kommer inom snart börja med "Pierre"avel, välkommen som kund hos oss på SPA AB (SvenskPierreAvelstjänst AB) har beställt fina avelsdjur från Frankrike!!! Säljes exklusivt via FlickPappans blogg!

    SvaraRadera
  19. Senna har ju en väldigt kraftig hårväxt, vilket innebär att hans hårsvall växer ut på mindre än en vecka.

    SvaraRadera
  20. Låter intressant med SPA AB, jag har vissa kontakter inom Pierre-branschen.

    SvaraRadera
  21. Får vi som är på innelistan extra bra pris om man vill ha en Pierre ?? jag skulle nog också ha en sån kanske

    SvaraRadera
  22. Extrapris under hela hösten 2012! Då är de nästan rumsrena!

    SvaraRadera
  23. Självklart avgår 10%, nej, 15%, nej jag menar 25% rabatt till inne-eliten!!!
    FlickPappan - Din bjuder jag på!

    SvaraRadera
  24. Tackar för detta fina erbjudande!
    Får man själv välja vilken färg man vill ha på pälsen/hårsvallet?

    SvaraRadera
  25. Stopp!!! Ang hårsvall, färg, etc. Allt är möjligt, men detta ärende uträttas av SMS-kungen, FlickPappan!!!

    SvaraRadera
  26. Bra sagt, självklart ska jag styla dessa framavlade Pierre till ett mycket förmånligt pris.

    SvaraRadera
  27. Ja det liknar mer mig, något mer skärpt i blicken.

    SvaraRadera
  28. Skulle kunna var min man under till, fast han heter något annat.

    SvaraRadera
  29. Har svårt att tänka mig att Snygg liknar denna undersköna kvinna på bilden.

    Heter din man Pierre eller något åt det hållet.

    SvaraRadera