tisdag 22 mars 2011

Spinoff 1

Herr och fru Roos dvs. Gnell och Tistel, från dansbandet Roos.

14 kommentarer:

  1. På allmän begäran släpper jag nu Ubbe lös att kommentera vilt igen. Håll till godo!

    SvaraRadera
  2. JAAAA !!
    Bra Tess!! Kan inte med ord beskriva hur tacksamma vi är :D

    SvaraRadera
  3. Måste ge mig själv en klapp på axeln...vet att jag förde ett samtal med Tess i lördags, gällande Ubbes frånvaro.

    Kan det ha haft ngn inverkan tro?

    SvaraRadera
  4. Allt bra behöver nödvändigtvis inte ha ett samband.
    Jag har befunnit mig på svåra uppdrag i ett land där FlickPappan en gång var aktiv. Vi måste nog innekapsla detta land tillsvidare...
    Heil FlickPappan!!!

    SvaraRadera
  5. Spelar egentligen ingen roll var Ubbe befunnit sig den senaste tiden eller av vilken anledning han är tillbaka.
    Det viktigaste är att han är här igen!

    SvaraRadera
  6. Nillan Pe har mycket riktigt ett finger med i spelet;-)

    SvaraRadera
  7. Tillhör ovanligheterna att jag är inne vid den här tiden på dagen.
    Välkommen tillbaka Ubbe och ett stort tack till Tess som återigen har gett sin tillåtelse.

    Det kanske är Tess och Ubbe på bilden.

    SvaraRadera
  8. Hö hö hö, Ubbe har liksom resten av den manliga inne-eliten alltid sista ordet hemma;
    -Förlåt!!!

    SvaraRadera
  9. Självklart har vi det, åtminstonde då vi är ensamma.

    SvaraRadera
  10. Nä, nu har FlickPappan fått det helt fel om foten! Inte kan detta vara Tistel och Gnell - för hängiga .. på damen och för liten... på herren (på bilden alltså). Måste vara ett fototrick någon roat sig med för att smutskasta Dansbandet Roos!!

    SvaraRadera
  11. Menar du att Gnells rumpa är för liten på bilden, det var inte snällt sagt.
    Damen på bilden har inga, Cerxes har inte hämtat sig från Jill Johansson ännu.

    SvaraRadera
  12. Han har nog inte solat heller, lite väl blek om röva!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  13. ... mer en misslyckad anusblekning tror jag ;)

    SvaraRadera
  14. Ja det är väl svart som synden.
    Har ett bra tips på en duktig anusblekare, Dr rune Unk.

    SvaraRadera