söndag 27 mars 2011

Dag-Otto?

Vem är mannen på bilden, kan det vara Dag-Otto...

6 kommentarer:

  1. Gillar inte Dag-Otto sin idolbild.

    SvaraRadera
  2. Visst gillar jag bilden, den är en av de bättre på mig faktiskt :)
    Har hållt mig lite i skuggan, allt för att inte bli upptäckt!
    Hörde att ni var mig på spåren :)

    SvaraRadera
  3. Om Dag-Otto är den jag tror så är det Väldigt likt :)
    Lite fegt dock att hålla sig undangömd...fast å andra sidan kan du inte gömma dig för eliten, så se upp!!
    Har några bra ledtrådar på vem du kan vara, snart spricker din lilla bubbla :)

    SvaraRadera
  4. Jaså, hur har min herre fått höra det.
    Jag vet av erfarenhet att Nillan Pe är väldigt duktig på att spåra upp och i vissa fall eliminera personer.
    Gäller dock ej Dag-Otto, en smygläsare som trots allt lämnar avtryck.

    SvaraRadera
  5. Känns som att jag är nära nu, det lämnas alldeles för tydliga spår från en som inte vill bli upptäckt!
    Men kan hålla identiteten hemlig mot en större summa pengar :)

    SvaraRadera
  6. Hon är inte bara SMS-drottning utan en utmärkt detektiv också.
    Allt går att köpa för pengar.

    SvaraRadera