onsdag 9 mars 2011

Till Båstad

FlickPappan ska resa till kändistäta orten Båstad på Bjärehalvön på konferans under torsdag och fredag. Begivenheten äger rum på hotell Skansen i centrala Båstad och en del trendsättare kommer dit, med det undantaget att alla vid namn Pierre och Bengt inte är välkomna.
Kortfattat är det vårens trender som ska bestämmas, bör komma ett inlägg om detta då jag är hemkommen.
Inlägg på min sida kommer som vanligt trots att min 30-dagarslista är slut. Avslutar som vanligt denna vecka med ett bibelord om jag skulle vara saknad under några dagar, misströsta inte I Will Be Back.


Jag är med er alla dagar till tidens slut.
   Matteusevangeliet 28:20b

8 kommentarer:

  1. Ta en titt på "italienska vägen"! Föreställ dig sedan en mörk och sen fredagkväll med mycket uteliv, en Scania 24meter lång rullar ner för vägen in i byn, folk jublar och gör tecken för att tuta!!! När ekipaget rullat förbi gör folket andra tecken och skriker glåpord. Vadå? Lilla ekipaget hade lastat rester från jakslakteriet på torekovsidan och skulle glida vildare uppåt på europavägen, kortast väg vinner. Glömde dock bort att det var en minst sagt folktät utekväll i Båstad. Lukten vi lämnade bakom oss gav värre resultat än "roccagillen"!!!

    SvaraRadera
  2. Där fick dom så de fes!!!!!

    SvaraRadera
  3. Hör att Senna tittat på buskis :)
    Har du tittat på Stefan & Krister?

    SvaraRadera
  4. Hör att humorn på Åsen här en hög nivå, det gillar jag :)

    SvaraRadera
  5. Humor är en självklarhet på Åsen!!! Sjuk, konstig, bisarr, eller bara kul. Det kvittar!!!

    SvaraRadera
  6. Dag-Otto och Firefly, ny läsare elle, trevligt med några nya namn på kommentarslistan.

    SvaraRadera
  7. Ubbe har helt rätt om humorn på Åsen, mycket sjuk, åt det extrema hållet.

    SvaraRadera