måndag 29 augusti 2011

Världsherravälde

Flickappan har fått utstå en del kritik och "starka" krafter har/försöker att få bort Flickpapapn genom att slå split, skapa osämja i leden och prata osanning. Det finns även bevis på att somliga pratar med kluven tunga eller i tungomål, i alla fall det som Flickpappan vill ha sagt är följande;
FlickPappans blogg har blivit kontaminerad, till digniteten av en prostituerad i en oändlig bottenlös regression.
Någon vill tysta hur skriet från vildmarken sjunger, som fruktar hur rovdjurens hunger ska störta åsens wannabees konspiration.

Se hur himlen brinner, lyssna till skriken, känn hur tårar rinner, skåda paniken, det här är ett oväder av stål
När den siste icketroende har garnerats, med rovdjurens fana i topp, se med fasa hur FlickPappans flock marscherar, genom skärvorna av ert sista hopp

Världsherraväldet kommer trampande i marschtakt
Världsherraväldet för triumviratets slutna pakt
Världsherraväldet rensar ut en korrumperad ås
Blodshämnd mot alla och envar, alla ska förgås
Världsherraväldet kan man höra genom hundars skall
Världsherraväldet utav pansarplåt och tungmetall
Världsherraväldet kommer skoningslöst att sätta stopp för
wannabees, disco, rap och all förbannad hip-hop

7 kommentarer:

  1. Väldigt djupa tankar och formuleringar, om du behöver en barm att gråta ut mot så ställer jag gärna upp.

    SvaraRadera
  2. Jag vet det sedan tidigare, men behöver jag en barm att gråta ut mot så väljer jag min egen. Egenkär som jag är.

    SvaraRadera
  3. Den sista strofen:
    "Världsherraväldet kommer skoningslöst att sätta stopp för wannabees, disco, rap och all förbannad hiphop"
    BORDE tryckas upp på flyers och banderoll, samt intatueras på väl valda ställen!

    SvaraRadera
  4. Bra musik. Jag gillar denna musiken. Ska vi kanske tillverka en fana som vår "skock" kan marschera efter?

    SvaraRadera
  5. Nillan Pe, du verkar reko. Har du några vpn (vapen)?

    SvaraRadera
  6. Klart jag har vapen!
    Har dessutom en egen armé som marcherar runt här på godset samt övriga ägor.

    SvaraRadera
  7. Nillans lilla arme är väldigt söt.

    SvaraRadera