torsdag 18 augusti 2011

Tips från Juan 3

Här kommer ännu ett hudtips från mig, hudexperten Juan. Måste bara tillägga att FlickPappan är väldigt nöjd med mig och mina kunskaper inom ämnet.

Ett av mina bättre skönhetstips är att satsa på din hy, och då menar jag inte på det sätt som tyskar gör. Gå till en expert och gör en hudanalys, kom till mig eller FlickPappan. Anpassa sedan dina produkter till just din hy, och se till att växla produkter efter årstid eftersom behoven ser olika ut under olika delar av året. Gör det bästa du kan av det du har och var nöjd med dig själv. Älskar du dig själv (jag är bra på att älska med mig själv) utstrålar du självsäkerhet, någonting som är otroligt attraktivt, se bara på FlickPappan, någon som är mer egenkär än honom finns nog inte.

6 kommentarer:

  1. Kommer gärna och ofta, helst tillsamans med flickpappan. hihi

    SvaraRadera
  2. Det vet jag att du gör ofta, men nu var det hudanalyser som stod på tapeten.

    SvaraRadera
  3. ge f-n i att rita på tapeterna, FP!!

    SvaraRadera
  4. Jag vet att det var hud som det gällde, men naken hud är ett måste då jag kommer.
    hihi

    SvaraRadera
  5. Helt naket behöver det inte vara, bara vissa delar såsom fot och hand.

    SvaraRadera
  6. fot o hand, hur då

    SvaraRadera