torsdag 18 augusti 2011

Vickan på smällen

Då har nyheten blivit officiell, en ny tronarvinge till den svenska tronen ska se dagens ljus till våren. Hennes höghet Vickan ringde själv till FlickPappan i tisdags och berättade den glada nyheten i förtroende. Vill här dementera att jag inte är far till barnet, utan vi är bara goda vänner.
Enligt säkra källor ska det vara Prins Fjolldaniel som är pappan, FlickPappan har lite svårt att tro detta, jag menar fjollen går ju runt med en bögslunga. Både FlickPappan och Vickan har försökt att få fjollan till att se lite mer manlig ut, men det är svårt att lära gamla hundar att sitta. I alla fall, Vickan och fjolldaniel har FlickPappans lyckönskningar, och jag ser framemot dopet.

17 kommentarer:

  1. Fjollan kanske skulle komma på besök till eliten och lära sig lite ?

    SvaraRadera
  2. Vänta kommer snart något till AraS

    SvaraRadera
  3. Fjollan hade inte överlevt en timme i vårt sällskap.

    SvaraRadera
  4. Om FP skall vara med på dopet till våren när Vickan har nedkommit så föreslå att barnet får heta Daniella.Det kan behövas lite nya namn bland de gamla kungliga.Jag tycker dom är utslitna vid det här laget.

    SvaraRadera
  5. Ett självklart val av namn är FlickPappan, men detta är patentskyddat så det får bli Kent-Jesus

    SvaraRadera
  6. Det passar inte på en prinsessa.Fråga Child.

    SvaraRadera
  7. Behöver du större tangenter med tanke på hstigheten på kommentarer eller slår du upp orden först.

    Om det blir en prins blir det en Kent-Jesus

    SvaraRadera
  8. Det är inte tangenterna det är fel på.Snarare på ögonen och rörligheten i fingrarna.Dessa fenomen har du också snart växt ifatt.Det blir en prinsessa.Daniella.

    SvaraRadera
  9. Anser att prinsessan ska döpas till Britt eller möjligen Maj-viol

    SvaraRadera
  10. Har du inget A på ditt tangentbord?

    SvaraRadera
  11. Jo men bara ett litet

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    SvaraRadera
  12. Maj_Viol är namnet på en kossa och Britt heter mjölkerskan.

    SvaraRadera
  13. Nej, min ingifte moster och min kusin.

    aaaaaaaaaaaaaa

    SvaraRadera
  14. Sover Xerces??????????Eller får han inte vara uppe sent????????

    SvaraRadera
  15. Där ser du namnen är redan sletna.

    SvaraRadera
  16. Jag tror Janne W vann denna duell med FP......

    SvaraRadera
  17. Vilken duell, fick order om att avsluta och gå och lägga mig, klockan var ju över 10 på kvällen.

    SvaraRadera