tisdag 16 augusti 2011

Tistel 30++

Den eminenta och oersättliga dansbandssångerskan Tistel Roos fyller idag år, hon blir 30++, ungefär lika gammal som FlickPappan. Det går att säga att dagens dag går lite i de stora artisternas anda, Madonna kommer till världen, Elvis avlider m.fl.
Både Mats Sundin, Henke Larsson, FlickPappan och Tistel är födda detta år, då fasta lår och rumpa var en utopi, mobiltelefoner, datorer mm. var en framtidsvision, eller som en svensk politiker en gång sa, det här med internet är bara en fluga. Det fanns bara två tevekanaler i Sverige, TV2 startade 1969. Andra stora händelser är att Usain Bolt sätter världsrekord på 100 m, guldruschen i Klondyke startar.
I alla fall, ett stort grattis från FlickPappan och alla hans lärjungar.



12 kommentarer:

  1. Grattis min sköna

    SvaraRadera
  2. Lycka till med fisket

    SvaraRadera
  3. Gratulerar min lilla rymling

    SvaraRadera
  4. Även jag grattar!!!

    SvaraRadera
  5. Glöm inte att smörja in dig på din stora dag.

    SvaraRadera
  6. Bert sillastjärt16 augusti 2011 kl. 10:03

    Nu är du en stor flicka min sköna.

    SvaraRadera
  7. Ta det lugnt med snapsen så att du inte blir dålig i magen.

    SvaraRadera
  8. Köp billigt kött hos mig på den beärkelsedag

    SvaraRadera
  9. Tistel 30++ (40 but sexy)16 augusti 2011 kl. 11:39

    Stort tack till FlickPappan, min stora idol, för gratulationen på min dag!! Bilderna talar sitt klara språk :D!! Sänder även ett tack till alla mina fans Bertarna och även ett litet till Tore Tampong.:)))

    SvaraRadera
  10. Grattis på den STORA 30++ dagen

    SvaraRadera
  11. Har långt kvar, men grattis

    SvaraRadera