söndag 7 augusti 2011

Dagen efter

Vill bara tacka för all uppvaktning/uppmärksamhet igår på bloggens halvårsdag. Trodde inte att så många trend och innemänniskor skulle dyka upp, helt fantastisk. Räkmackorna från lyxkrogen cafe station var som vanligt av högsta klass, ölen var kall och underbergen god.
Tänk att en blogg kan skapa en sådan hysteri som utmynnar i att folk kommer till FlickPappan place/hus med gåvor och lyckönskningar.

Återigen ett stort tack.

Var och en som åkallar FlickPappans namn skall bli räddad.
   Joel 2:32

9 kommentarer:

  1. Blev det något primitivt uppträdande?
    Kanske ni lyssnade på gruppen ''Primitiv uppsyn'' och kanske deras smash-hit ''klaviaturschimpanserna''?
    Själv beklagar jag att jag inte närvarade, men jag firade på ett eget sätt med kött från min klotgrill, nätlinne och högljutt oväsen i form av hårdrock.

    SvaraRadera
  2. Förstår inte hur det bli en fest av detta, en blogg alltså.
    Mycket konstigt anser jag, måste finnas andra och viktigare saker att syssla med.

    SvaraRadera
  3. Anonyme spännande människa: Det finns alltid en anledning att vara primitiv!

    SvaraRadera
  4. Jag tackar för god öl och underberg, klart att man kan ha fest för en blogg.

    SvaraRadera
  5. Måste säga att det blev en lyckad fest av det hela trots att det "bara" är en blogg, men inte vilken som helst utan FlickPappans.

    Högljutt oväsen är inte = hårdrock.

    SvaraRadera
  6. Mycket trevligt

    SvaraRadera
  7. Trevligt när någon kan finna en anledning till att anordna en fest, även om det bara är en halvårs blogg.

    SvaraRadera
  8. Återigen måste jag tacka för den trevliga uppslutningen.

    SvaraRadera
  9. Får se om det blir ettårsfest också.

    SvaraRadera