torsdag 4 augusti 2011

KLARGÖRA IGEN

FlickPappan behöver visst klargöra några punkter/frågor igen.


  1. Allt som skrivs på denna blogg är seriöst och ska tas på största allvar. (ironi, för betydelse se inlägget om ironi)
  2. FlickPappan är allsmäktig och de som tror på mig skall aldrig misströsta eller gå hungriga.
  3. FlickPappans blogg startade som en kul grej, och ingen, inte ens jag själv trodde att den skulla överleva mer än en månad.
  4. Om någon känner sig oskyldigt utpekad eller uthängd på FlickPappans blogg är det bara att lämna en kommentar om detta, eller ringa och påtala för FlickPappan att detta inte var roligt. (allt som skrivs är ju seriöst)
  5. Känner man sig uthängd, är det då lämpligt att diskutera detta med andra eller ska man ställa sig frågan, varför bryr jag mig överhuvudtaget.
  6. Den person som blir mest uthängd/förlöjligad är troligen FlickPappan själv.
  7. Har någon problem med FlickPappan, sök upp honom och slå honom i skallen med en slö sked.
  8. Att göra egna tolkningar om vad vissa inlägg handlar om/betyder är helt OK. Att sen försöka att vrida/tolka dem till sin egen fördel är tämligen OK, men att sedan dela med sig till andra av sina egna sjuka tolkningar för att själv komma i bättre dager är inte OK. (den svenska avundsjukan)
  9. Det är fullständigt frivilligt att läsa och kommentera FlickPappans blogg, om någon inte gillar innehållet, ge då fan i att läsa.
There can be only one FlickPappa.

12 kommentarer:

  1. Är en trogen läsare och följare av fps råd och tips, besöker fps o fraus resedent rättså ofta men inte för att jag har problem med dom vem kan ha problem med fp o hjärtat nä de är mest för att där är så trevligt och go dricka, har säkert blivit uthäng här också någon gång men va gör de.

    SvaraRadera
  2. Cerxes-hjärtat, fortsätt hänga ut den!! eller det är inte det vi pratar om?

    SvaraRadera
  3. Som Frau säger då, börjar snart att låta som Snygg.
    Att Cerxes är en trogen läsare vet alla invigda i den innersta kretsen.

    SvaraRadera
  4. Somliga betraktar det som en ära att bli omnämnda på FlickPappans blogg.

    SvaraRadera
  5. Jag ser det som en stor ära att bli uthängd, upphängd eller överhängd bara det är av allsmäktige Flickpappan!!!

    SvaraRadera
  6. Gud är stor men Satan är större, över dem står FlickPappan.

    SvaraRadera
  7. Får hålla med cerxes, det är bara att gilla läget, glömmer inte då en bild på en tjock brud las ut med antydan att det skulle vara jag men det var roligt.
    Om jag skulle söka upp flickpappan så är det av helt andra anledningar mer åt xxx hållet.
    Hihi

    SvaraRadera
  8. ZZZ duger också bra.
    Vet fortfarande inte om det var rätt bild av dig, väntar fortfarande på bevis på vilket som är rätt bild av dig.

    SvaraRadera
  9. Det är inte lätt att veta vad som är sant eller osant då man läser på den här bloggen. Har vid ett flertal tillfälle känt mig förlöjligad och har känt mig utpekad. Och hur ska man tolka vissa inlägg, där finns inbyggda budskap i de flesta.
    Så det så.

    SvaraRadera
  10. Kan bara hålla med AraS och Cerxes, FlickPappans Place är väldigt trevligt....som balsam för själen!
    Att få bli omnämnd på denna blogg bör betraktas som en ära, de gånger jag har lyckats med denna bedrift har jag blivit väldigt glad.
    Det finns en anledning till att man äras/omnämns, och skulle det vara på ett missgynsamt sätt har man säkert bara sig själv att skylla.

    Till Anonym:
    Om du har kännt på detta vis, varför bara låta det vara?
    Är det inte bättre att fråga rakt ut vad som menas?
    Det är på detta enkla sätt man undviker missförstånd.

    SvaraRadera
  11. Till anonym har jag bara detta att säga, skit i att läsa om du nu känner dig kränkt, det är ingen som tvingar dig att om och om igen besöka FlickPappan.
    Där finns inbyggda budskap i allt bara man vill det, allt kan tolkas in i minsta detalj och vändas och vridas, hur fan orkar man och vem fan bryr sig.

    SvaraRadera
  12. Tacka Nillan Pe för allt stöd.

    SvaraRadera