söndag 14 augusti 2011

FlickPappan behövs

Varför behövs FlickPappan, jo därför att FlickPappan är åsens ledare och en synlig symbol för elitens enhet. Det behövs en person av FlickPappans kaliber för att hålla ihop en kändisinneelit. Det var gud själv som gav förtroendet till FlickPappan att vara ledare för denna elitstyrka av personligheter.
I den helige skrift står det att Gud sa till FlickPappan "Du är den klippa på vilken jag ska bygga min elitstyrka" (Matt 16:18).
Senare svamlade, (troligen full), han även till FlickPappan: "Var en herde för mina får" (Joh 21:17) med vilket han menade att FlickPappan skulle leda och stödja denna kändisinneelit.
Gud vill helt enkelt att det ska finnas någon som har ett särskilt uppdrag i att leda och hålla ihop eliten.

Enkelt.

7 kommentarer:

  1. Ibland ser jag mig själv som en i en elitstyrka. Säg till om du behöver någon som kommer och försvarar denna elitstyrka med vpn (vapen) i hand!
    (Inte helgen v. 48 dock för då ska vi ha vår årliga FN-träff. Sist var vi hela tre personer och kommer inte jag så blir det ju bara 68% närvarande)

    SvaraRadera
  2. anser inte att det behövs någon flickpappa som bara skriver en massa dumma saker så det så, det borde vara förrbjudet med sånt

    SvaraRadera
  3. Hur orkar Anonym att bröj sig så mycket ? klart vi behöver en Flickpappa.

    SvaraRadera
  4. Ja jag är in deep need av Flickpappan, i alla fall. Eller var det knee deep... äsch...

    SvaraRadera
  5. Halleluja.Klart vi behöver FP det vet väl alla som har haft glädjen av att träffa honom eller bara läser denna blogg.Anonym gräv ner dig.Du är en SURKART.Var är din humor?

    SvaraRadera
  6. Självklart måste det finnas en flickpappa för oss alla
    Alla älskar flickpappan åtminstonde jag och min syster.

    SvaraRadera
  7. Får bara bocka och buga och ta emot hyllningarna.
    Skulle kanske ibland vara bra med en beväpnad vakt, fast jag vet inte om Kenta K är rätt person, han verkar vara lite skjutglad.

    SvaraRadera