söndag 17 juli 2011

Uppsving

FlickPappan anar sig till att hans blogg har fått ett litet uppsving igen, vilket är trevligt, det känns som om det är fler inne och läser igen, är det det fina vädret eller. I alla fall är det roligt men det FlickPappan saknar är fler kommentarer, anser att det är det roligaste, så hitta på ett nickname och lämna ett litet avtryck.
FlickPapapn försöker, i mån av tid, att kommentera alla som lämnar ett avtryck, ibland är jag kanske inte snäll, men det skiter jag i.

Ditt ord är en lykta för min fot, ett ljus på min stig.
   Psaltaren 119:105

3 kommentarer:

  1. Håller med flickpappan om detta, din blogg måste leva.

    SvaraRadera
  2. Tackar.
    Har idag haft över 200 sidvisningar, ett tag sedan jag hade det.

    SvaraRadera
  3. Har även idag haft över 200 sidvisningar, det är kul med folk som läser.

    Keep on.

    SvaraRadera