måndag 11 juli 2011

Förvärsarbete

Det har kommit till min kännedom att antalet personer som förvärsarbetar har ökat till antalet på Åsen. Bra, vem vill ha slashasar som går hemma och inte gör ett jävla skit, har man varit utan arbete i för exempel, i över ett år, borde man fan i mig skjutas eller brännas på bål alternativt flås levande, valet är fritt.
Ibland undrar man hur folk tänker. Alla som utav någon anledning är arbetslösa är ett samhällets pack, det finns undantag såsom hemmafruar, lyxhustruar, folk som är imbecilla m.fl. men folk i arbetsför ålder utan krämper eller dylikt ska jobba.
Alla som arbetar borde ha rätt att slå på en arbetslös varje dag utan att farbror polis lägger sig i. Låt oss alla gå ut och misshandla en arbetslös eller göra som man gjorde med Jesus för 2000 år sedan.

22 kommentarer:

  1. Är benägen att hålla med, är själv lita av lychustru, hemmafru samt allmänt uppvaktad.
    Är man snygg behöver man inte jobba så mycket.

    SvaraRadera
  2. Lyxhustru is da shit!
    Givetvis är det jag som är högst upp på den listan :)

    The one and Only!

    SvaraRadera
  3. Det finns bara en riktig lyxhustru i världen och det är Nillan Pe Hallonen, alla andra är Wannabees till Nillan Pe.

    SvaraRadera
  4. det finns faktiskt de som har det svårt och inte alltid kan jobba så det så

    SvaraRadera
  5. HahAA! Ja det här var ju verkligen ironi på hög nivå ... kanske lite känslig nivå!!!

    SvaraRadera
  6. Ironi? Känslig nivå?
    Det är väl bara bra att människor jobbar och inte är i arbetspolitiska åtgärder och bara är en bricka i systemet.

    SvaraRadera
  7. Bra att man jobbar ...Ja! Självklart! Den överdrivna ironin ligger väl mer i bespottningen av arbetslösa...

    SvaraRadera
  8. jag har det svårt och har det svårt att kunna jobba tycker inte heller att man ska driva med de som har det svårt att få jobb så det så

    SvaraRadera
  9. Bespottning? Att misshandla en arbetslös är varje mans rättighet eller snarare skyldighet.

    Visst det finns ett fåtal som har fyskiska handikap såsom brutet bäcken eller rygg, knäckt nacke kan också räknas in.
    Folk som är imbecilla finns det redan en lösning på.

    SvaraRadera
  10. Anonym som har det svårt, svårt med vad, komma ur sängen eller.

    SvaraRadera
  11. Tydligen har anonym de svårt med sig själv vet ju inte ens vad deb heter eller är,

    SvaraRadera
  12. Okej! Skit samma! Tyckte bara att det balla ur lite,så jag tänkte att det var menat som skämt??? Men för all del! Jag ska kolla om jag känner några arbetslösa, isf sätter jag in namn och adress här så att de som vill kan pryla dem lite!
    Mvh " Ironianonym!! (Och inte "så det så, anonym")

    SvaraRadera
  13. Allt som skrivs på den här bloggen är på fullaste allvar och ska tas seriöst.

    Då har du ett framtida namn också, Ironianonym. Välkommen åter.

    Då var det två olika anonyma som skrev.

    SvaraRadera
  14. Har vissa tankar på att utveckla detta ämne lite mer vid ett senare tillfälle.
    Får se om jag orkar.

    Ironianonym och så det så anonym är hjärtligt välkomna att kommenterar fler inlägg.

    SvaraRadera
  15. Det är bra, bara ge dom, jag stöttar dig om du bara stöter i mig, jag menar stöttar mig.
    Hihi

    SvaraRadera
  16. det kanske jag gör

    SvaraRadera
  17. Jag stöttar alltid Snygg, skrev du fel eller.

    Vad är det anonym kanske ska göra, återkomma.

    SvaraRadera
  18. Jag skriver aldrig fel.

    SvaraRadera
  19. När vill du få en påstötning då.

    SvaraRadera
  20. Till Ironianonym, jag saknar namn och nummer på några arbetslösa.
    Du skall icke fara med osanning eller skriva sådant du icke kan hålla, du känner kanske inga arbetslösa.

    SvaraRadera
  21. Jag har tyvärr inte hittat några än ...
    Känner inga! Men de jag träffar ska jag uppmana att slå sig själv jättehårt i ansiktet varje gång de vaknar på morgonen tills dess att de har ett arbete att gå till...
    /Ironianonym

    SvaraRadera
  22. Låter bra, det verkar som om du har förstått allvaret i det här med arbetslösa.
    Bara jaga livet ur dem.

    SvaraRadera