tisdag 19 juli 2011

Även kvinnor

Att män jämför sina behag är allmänt känt men att damer också gjorde det var kanske inte så känt. FlickPappan anser dock att damer skulle göra detta mer ofta och gärna då offentligt, som dessa båda sköna damer på bilden, tror att det är Kåttis och Nillan Pe, är lite osäker på det.
FlickPappan skulle kunna förvirra in sig på det glada 1980-talet då alla skulle vara topless, både män och damer, och alla kunde jämföra fritt men det inlägget skulle fått en tendens till att balla ur.

Bild från Bosarpssjön.

8 kommentarer:

  1. Vad roligt att du hittade en bild på oss, ser ut att vara ett nytaget foto :)
    Shit, vad snygga vi är!
    Är väldigt nöjd över denna bild :D

    SvaraRadera
  2. *Asgarv* fy för den lede vad snygga ni är!!!!

    SvaraRadera
  3. Du skall inga andra kvinnor hava jämte mig. Men jag får säga att du har bra smak.
    Nästan lika snygga som jag.

    SvaraRadera
  4. Hoppas att ni inte tog illa vid er, men jag tyckte att ni var så söta på stranden så jag var tvungen att lägga upp denna bild.

    Snygg och Frau är dom enda för mig, detta borde Snygg veta.

    SvaraRadera
  5. HELLO BABES!!
    IM LOOKING FOR SOME HOT BABES TOO MY NEW MOWIE!
    18 NEW HOLES IN THE WOODS! I FOUND SOME OF THEM AT SENNAS PARTY BUT I WANT MORE.T

    SvaraRadera
  6. Jag tror att den där Tigern ska ta och lugna ner sig. Vara gift med en sådan snygg tjej, till råga på allt svenska också, och så springer den lille halvfiguren runt och sätter på andra.

    Har Tigern problem med Caps Lock.

    SvaraRadera
  7. Det är bra att du är trogen mig, eftersom du är den enda för mig, min också,.
    Håller med att tiger gjorde bort sig med Elin, hade det avrit jag hade jag stämt honom på jättesummor. Elin var en riktig lyxhustru.

    SvaraRadera
  8. Tror nog att Elin var urtypen för lyxhustru fast Nillan Pe kommer inte långt efter.

    SvaraRadera