söndag 10 juli 2011

Husbygge 6

Under veckan har husbygget tagit fart igen, efter att fått upp en del av materialet på den gjutna plattan har FlickPappan ägnat kvällar åt att slå ihop ytterväggar, allt under överseende av hans eleganta och dominanta Frau. Till klädsel hade FlickPappan ett par väl slitna jeansshorts med hål på rätta ställen, ett trendigt rosa linne som spelar över hans väl tilltagna bröstmuskler, Snygg hade fuktat till sig rejält om hon hade sett detta, ett par eleganta strumpor och sexiga skor ingick också.
Frau fick också äran att bistå den vackara Flickpappan vid själva resningen, något som skedde tre gånger i onsdagskväll samt två gånger i lördagsmorse.
Heins Hallonen ägnade en stor del av söndagen till att bistå FlickPappan, Juan fick först fixa till håret på Herr Hallonen, annars var det OK med hans klädsel. Efter en del problem med yngre tjejer, 17-åriga med toppiga bröst, som hade flockats hemma hos FlickPappan eftersom ryktet gick att Heins Hallonen och FlickPappan skulle arbeta i bar överkropp, Frau fick komma ut och ryta till, fick vi till slut rest upp resterande ytterväggar, Frau bistod vid den sista resningen.
Ett stort tack till Heins Hallonen, det blir mer Mackmyra nästa gång.

Heins Hallonen i byggtagen.

10 kommentarer:

  1. Är väldigt tacksam över Juans hjälp med Heins hår.
    Utav den gamla "kepsfrissan" syntes inte ett spår :)

    SvaraRadera
  2. Om det är heins får han gärna snickra mig, eller hemma hos mig också.

    SvaraRadera
  3. Heins snickrar gärna på sin fru (som är en riktig skyskrapa) och när han inte gör det så är det Flickpappans slott som gäller!
    Men jag ska hälsa till honom att Snygg har en liten farstukvist som ska restaureras, så fort han kommer hem....Heins är nämligen på resa till Baguettlandet där han provsmakar viner med presidenten :)

    SvaraRadera
  4. Jag vill ju inte gör nillan sur, men du måste förstå att med en sådan man som du har kan man ju inte bli annat än avundsjuk, även om min man också är sexig.
    Men det finns ingen som är sexigare än flickpappan.

    SvaraRadera
  5. Nej, jag är inte sur!
    Ville bara förtydliga att Heins är en upptagen man, så besöket hos dig lär dröja alt. vara en snabbvisit :)

    SvaraRadera
  6. Oj då, nu får Snygg passa sig, dont mess with Nillan Pe.

    Tycker själv att det är en rättvis bild av Heins, bra att du var nöjd med Juans verk.

    SvaraRadera
  7. Måste ju tillägga att Heins var mycket duktig och även han är bjuden på framtida husbyggefester.

    Snygg har rätt i vem som är sexigast.

    SvaraRadera
  8. Jag trodde flickpappan skulle bygga ett hus, men det ser ut som Heins drar ut spik.

    SvaraRadera
  9. Skönt att nillan inte blev arg på mig, hennes man är läcker men mitt hjärta tillhör flickpappan.
    Flickpapapn får komma hem och snickra hos mig.

    SvaraRadera
  10. Ibland behöver man dra ut spik även på ett nybygge.

    Hade jag bara vetat var du bor, hade jag gärna snickrat dig.

    SvaraRadera