söndag 17 juli 2011

Skvaller

Som Flickpappan antydde från inlägget om dagen efter rockabillyfesten fick jag höra en hel del skvaller om vissa inlägg på min blogg. Som jag vid ett flertal gånger skrivit i blogginlägg och lämnat som kommentar till de som lämnar avtryck är den här bloggen strikt seriöst och allt ska ta på fullaste allvar, det skrivna ordet ljuger aldrig. Den ständiga kampen mellan gott och ont lever.
Det är i alla fall roligt och väldigt intressant att höra vilka intriger och vanföreställningar som folk kan bygga upp och som sedan sprids vidare. Typ, göra en riktigt stor höna av en extremt liten fjäder, finns bara en riktig höna och hon är av medelstor art och bor i grueorten.
En trevlig bisak till det hela är att folk lämnar fler kommentarer, åtminstonde två nya eller kanske tidigare smygläsare visade sig och kommenterade, kul tycker FlickPappan, ni får gärna fortsätta med detta.
En av dessa anonyma kommentarspersoner fick jag reda på igår vem det är, men du är så hjärtligt välkommen att fortsätta att läsa alla seriösa inlägg och kommentera dem.
Som alla vet har FlickPappans blogg kommit till utav en slump, se inlägget från 11/3 om namnet FlickPappan, vidare så har jag också AraS Tingsryd att tacka för bloggens existens. Som den trend och modeguru jag är, har jag förstått att en blogg ska vara öppen för alla och att det är ett forum att utrycka sina åsikter i etc. etc. etc. FlickPappan har även gått med i en Facebookgrupp, nämligen våga vägra Facebook, vi som kan och vågar. Har ju förstått att på detta forumet kan det verkligen uppstå rykte och feltolkningar, man kan till och med stänga ute folk från att läsa, fantastiskt.
Flickpappans blogg är till för alla som är intresserade av SMS och så länge som jag tycker att det är roligt så kommer den att leva vidare.
Din blogg, Min blogg, FlickPappans blogg.

Fråga: Flickpappan är av med sin hårläggare, Juan, han har varit borta i tre dagar nu och jag börjar bli orolig att det har hänt honom något, tror att det är några tyskar med i bilden.


Wanted
Juan
Hårläggare

Jag vill ge er insikt och lära er den väg ni skall gå, jag vill ge er råd, min blick skall följa er.
   Psaltaren 32:8


10 kommentarer:

  1. Tack aras för att du har gett oss den underbara flickpappan, allas vår store hjälte.

    Ps, juan har varit hemma hos mig.

    Du har mitt stöd här också, om du behöver en barm (c-kupa) att gråta ut mot hör av dig.

    SvaraRadera
  2. Juan är allt bra snygg han också, och han har väldigt flinka fingrar.

    SvaraRadera
  3. jag tolkar saker på mitt eget vis så det så och som jag vill

    SvaraRadera
  4. Vad har han använt dom till och vad gör han hos dig.
    Jag tar gärna hand om din barm, men jag tänker inte gråta ut mot den.

    Vad är det anonym tolkar för något, tolkar du efter en bil eller.

    SvaraRadera
  5. Jag längtar tills du kommer och tar hand om min barm, mina c-kupor vill inget annat.
    Juan använde sina fingrar till att massera mig, inget annat, du har lärt upp honom bra.
    När får jag massage av dig.

    SvaraRadera
  6. Du kan få det så fort jag har möjlighet.
    FlickPappan will get you whereever you are.

    SvaraRadera
  7. Du får med glädje ta mig var du vill.

    Hihi

    SvaraRadera
  8. Jo det har jag förstått, även på detta inlägg har kommentarerna handlat om något helt annat än vad inlägget handlar om.

    Varför.

    SvaraRadera
  9. Kan undras vilken anonym det var som avslöjades?

    SvaraRadera
  10. Thats for me to know and for you to find out!

    SvaraRadera