söndag 17 juli 2011

Rockabilly dagen efter.

Måste säga att det var en lyckad kväll igår med god mat och trevligt sällskap, Senna Tunnel hade lyckats väl och uppslutningen var bra, de som betyder något var på plats. Nan Tunnel hade sin vana trogen bakat ett mycket gott bröd. Måste tillägga att Nan såg väldigt bra ut igår, hon ser alltid bra ut, men igår verkade hon längre, mer reslig och ståtlig, undrar vad dom serverade på grekön.
Ett flertal orginal hade också dykt upp såsom blå-Bert, en yngling med tveksam sexuell läggning, gånge-Rolf, trodde inte att det fanns John Lennon-glasögon längre, stora delar av Cadillacband och deras gästartister var orginal av olika anledningar.
Ett gäng extremt söta, trevliga och snälla pinuper hade också bestämt sig för gästa begivenheten, dessa pinuper flockades en del runt om FlickPappan, något som jag inte hade något emot, Flickapappan gillar galanta och vackra damer. Måste tillägga att dessa utomordentligt vackra damer verkligen hade lyckats med sitt klädval, håruppsättningar, sminkning mm, undras om Juan har hjälpt till, han har varit försvunnen ett tag, eller så har dom tagit del av FlickPappans SMS-tips.
En annan kändis som dök upp var Tiger Woods, iklädd keps och lite rundare om magen bara, Tigern gled mest runt och drack en och annan jägermeister och allmänt minglade.
Lite från vimmlet, mannen som försökte hångla upp en trästolpe, stolpskottet vid skithuset, tysken på dass, lögatramparen etc. etc. etc.
Ett av FlickPappans fans dök också upp igår och presenterade sig, hon var dock en smygläsare, men vi får se om hon vågar lämna något avtryck, ett hångel med FlickPappan kan bli din belöning, skulle kunna bli allas belöning.
Lite skvaller kom också fram, får se om jag orkar kommentera det.

Bra gjort ni som arrangerade tillställningen, må gud vara med er i alla dagar och svik inte djävulen då han plockar jordgubbar på ödets bakgård.




FlickPappan och Frau i danstagen.


19 kommentarer:

  1. TACK för en bra kväll, vi hade verkligen roligt!

    Dessa vackra Pinupper som strök kring FlickPappan hela kvällen, imponerade även på den välkände paparazzifotografen som fanns på plats.
    Detta kan kanske resultera i stora rubriker, uppslag och löpsedlar under kommande vecka :)

    Att hänga med FlickPappan kan verkligen löna sig, som väl är är FlickPappan klok nog att inte låta alla göra det....bara vissa utvalda ;)

    SvaraRadera
  2. Jag missa Fraus bugg dans, eller blev den alldrig av kanske ?

    SvaraRadera
  3. En väldigt trevlig tillställning måste jag säga, har aldrig dansat så mycket, dessa män som dras till en sådan skönhet som jag, och ja, jag spanade efter min flickpappa hela kvällen.
    Hade sparat mig åt dig.
    Puss

    SvaraRadera
  4. Själv var jag tydligen så farligt snygg att det inte går att uppbringa att foto på mig!!! Attans att kameran och mobilen blev hemma med alla dessa snyggingar på plats, inte bara eliten, utan många andra gamla rävar!!

    SvaraRadera
  5. Det finns kanske risk för smaskiga löpsedlar då angående dessa eleganta pinuper.
    Som Nillan vet har FlickPappan väldigt höga krav på vilka han umgås med.
    AraS uppenbarelse finns inom mig, tänk allt klär en skönhet.

    SvaraRadera
  6. Är väldigt tveksam till att Snygg gästade gårdagens begivenhet, de enda riktig elganta damer som jag såg var dom som satt vid vårt bord samt Nan.

    SvaraRadera
  7. Blev väldigt tagen av att se Tiger Woods, inte varje dag det händer!
    Undrar om inte FlickPappan har ett finger med i spelet, vet ju sen tidigare att ni är nära vänner!

    Gällande fanset som sammanstrålande med eliten och "mannen som försökte hångla upp en trädstolpe", vet jag personligen att det är ett underbart par....FlickPappan måste vara stolt över att dyrkas av så fantastiska människor!

    Måste även ta tillfället i akt och tacka för alla SMS-tips, de är kanon.
    Du såg ju själv hur välstylade Pinupperna var :)

    SvaraRadera
  8. Hur kunde du missa mig, jag var nog den mest eleganta och sexiga som var där.
    Kort kjol och rejäl urringning, så att mina fina behag framhävdes.

    SvaraRadera
  9. De missa inte jag, de är svårt att missa en sådan skönhet som snygg är

    SvaraRadera
  10. Jag kunde verkligen inte undgå att se hur vackra ni var, ni har verkligen läst och följt alla SMS-tips, även om det i ert fall inte behövs så mycket, naturliga skönheter som ni är.

    Måste säga att dom verkade trevliga även om mannen som försökte hångla upp en stolpe inte sa så mycket.

    SvaraRadera
  11. Hur kunde jag missa Snygg, jag vet att AraS hade en trevlig urringning och tämligen kort kjol och en skönhet är hon.
    FlickPappan börjar att undra.

    SvaraRadera
  12. Stackars flickpappa som missade mig, nästa gång ska jag vara mer rak på sak och komma fram till dig.

    SvaraRadera
  13. Det tycker jag om du nu verkligen var på festen, verkar som om det bara är Cerxes som sett dig.

    SvaraRadera
  14. Måste tacka Nillan Pe för dessa vänliga ord!! Vad det gäller fansets bihang så hade denne ju fullt upp med annat ;)

    SvaraRadera
  15. TACK FÖR ATT NI VILLE KOMMA PÅ DENNA LILLA MINGEL KVÄLL!!
    OCH TACK TILL FPs HJÄLP ATT NÅ UT TILL VÄRLDEN MED DETTA!!

    SvaraRadera
  16. Glömde att Fp hjälpte till vid entren och rensade bort vissa som inte var helt 100. Han ville prova på att stå i ett akvarium för människor, undra om han tyckte det var en harmonisk upplevelse för själen att känna sig som en guldfisk..

    SvaraRadera
  17. Man bugar och tackar, vet inte om det var därför bloggen fick ett uppsving igen.
    Tyckte faktiskt att det var ganske roligt att stå i entren, kände mig mer som en myndighetsperson.

    SvaraRadera
  18. Vad tror du själv om att ajg var på festen, nästa gång tar jag dig om du tar mig.
    Hihi

    SvaraRadera
  19. Jag tar dig gärna om du tar mig.
    Tror inte att du var på festen.

    SvaraRadera