tisdag 12 juli 2011

Fula naglar

Naglar, hur ska det se ut eller rättare sagt hur ska det inte se ut, ett ämne som FlickPappan inte har berört tidigare, men jag tänkte börja skrapa lite på ytan. Nedan bild visar ett par händer med uppbyggda, målade samt lackade naglar, extrem fult, katastrof, detta betalar folk o fä pengar för, det här är nog bland det fulaste FlickPappan har sett, och jag har trots allt sysslat med nageluppbyggnad länge, nu för tiden fixar Juan sådant.
Åter till bilden, utgångspunkten för dessa vedervärdiga fingrar var först att naglarna var helt uppätna, vem tycker sådant är gott,. Uppbyggnaden är helt fel och sned, inte jämn samt skev, färgen är total katastrof, himmelsblå?????, vem använder det förutom Malmö FF, har man blå naglar måste man även ha en ring som passar till.
Till själva lackningen skall Jakpiss användas, håller i en evighet.

Extremt fula naglar.

6 kommentarer:

  1. Tycker de påminner lite om fp händer dom brukar dock inte vara blå utan rosa färg på naglarna, men de är kanske den nya färgen får kolla när han pekar med hela handen åt någon nästa gång när han vill ha något utfört,

    SvaraRadera
  2. Tycker mest att det är väldigt fula händer, naglerna ser ok ut.

    Vet av erfarenhet att flickpappan inte använder nagellack i så fall svart.

    Skulle kanske pröva jakpiss.

    SvaraRadera
  3. Inte vackert och jag vet vem det är på bilden. Inte heller vacker.

    SvaraRadera
  4. Cerxes har lite fel här, då jag använder nagellack är det nästan alltid av svart kulör.
    Att jag pekar med hela handen har han alldeles rätt i, och jag är bra på det.

    Snygg är inne på helt rätt linje både vad gäller färg på nagellack och att det är fula händer, har faktiskt inte sett det innan.

    SvaraRadera
  5. 10 små knubbiga fingrar

    SvaraRadera