måndag 18 juli 2011

Blogglösenord??

FlickPappan fick ett erbjudande från sin webmaster, om att skaffa sig ett lösenord för de som läser min blogg, alltså, FlickPappan skulle då skicka ut ett lösenord till sina läsare som dom skulle använda för att kunna läsa och lämna kommentarer, ett ord, LÖJLIGT.
Vad fan ska jag med det till, anledningen till att jag har en blogg, bortsett från Aras, är för att alla ska kunna läsa den och kunna lämna kommentarer, måste säga att det är det mest sinneslöa förslaget på nya funktioner som har erbjutits.
FlickPappan har svårt att tänka sig att någon skulle nappa på detta, det är helt enkelt idiotiskt, och skulle någon skaffa sig ett lösen måste man vara bra dum. Tänk på alla spontanbesök som ens blogg går miste om, personer som söker något, får en träff på ens blogg, vill gå in och läsa, MEN så krävs det ett lösenord, URBOTA DUMT.
FlickPappan lever av att folk läser och lämnar kommentarer på hans blogg.
Lösenord=Nej Tack, länge leve tryckfriheten.

Åt dem som tog emot honom gav han rätten att bli FlickPappans läsare, åt alla som tror på hans namn.
   Johannesevangeliet 1:12
Vilken kärlek har inte FlickPappan skänkt er när ni får läsa och dela hans blogg. Det är ni som gör bloggen till vad den är.
   1 Johannesbrevet 3:1a

15 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med om detta, verkar dumt.
    Det var ju så jag hittade flickpappan, av en slump då jag satt och surfade.

    SvaraRadera
  2. Bra att du håller med, du är ett riktigt fan av Flickpappan, men så är det skönheter och innefolk håller ihopa.

    SvaraRadera
  3. Ingen som har något mer att säga om ämnet, vill ni ha fler SMS-tips eller.

    SvaraRadera
  4. Håller med!! Hade varit trist att inte få ta del av alla visa ord och suveräna tips, bara för att man inte tillhör innefolket :)

    SvaraRadera
  5. Precis vi skönheter gillar varann och umgås i gäng.
    Måste hålla med anonym, tänk att inte kunna ta del av denna underbara flickpappa.

    SvaraRadera
  6. Ni är så snälla mot mig, måste även välkomna Anonym som jag troligen redan har listat ut vem det är.

    SvaraRadera
  7. Stort tack! Jaha, så det tror du att du har...

    SvaraRadera
  8. Ledtråd: hångla upp en trästolpe och då menar jag inte FlickPappan.

    SvaraRadera
  9. Plockade spågor halva natten =) Du e ju listig som en räv!!

    SvaraRadera
  10. Svar Ja, jag är ju FLickPappan.

    SvaraRadera
  11. Tycker att Anonym också borde bli döpt och välsignad av FlickPppan!
    "Anonym" låter inget fint på en sådan skönhet....borde ha ett med stil och klass för att spegla hennes personlighet :)

    SvaraRadera
  12. Har lite för lite bakgrundsfakta för att på rak arm kunna få fram ett bra och passande namn.
    Ett namn som poppar upp är Klassmoster, dvs en dam som kan vara en moster av rang och med stil och klass.

    SvaraRadera
  13. Hoppas att ingen annan är ute efter min flickpappa, det är bara jag som får hångla upp honom.

    SvaraRadera
  14. Du kan vara lugn ingen försöker hångla upp FlickPappan, många försöker men....

    SvaraRadera
  15. Vet inte riktigt hur vi har hamnat i denna diskussionen med tanke på vad blogginlägget handlar om.
    Kan någon leda in den på rätt spår igen.

    Vad ska man med ett lösenord till på sin blogg.

    SvaraRadera