söndag 3 juli 2011

En helg att minnas 1.

Det har varit en väldigt hektiskt helg för FlickPappan, började i fredags med Childs simskola, det var jag och en massa mammor, fick värja mig en hel del då dom ville att jag skulle klä av mig och visa hur det går till att simma.
Tackar Lollo och Nillan Pe för kaffet.
På kvällen var FlickPappan och Frau i Göteborg och tittade på Iron Maiden, dessa giganter inom heavy metal, förband var Sabaton, giganter i Sverige, Tistel du missade något. Ett av kraven för att Iron Maiden skulle spela var just att FlickPappan skulle finnas på plats, vilket jag gjorde för 11 gången tror jag.
Varken Sabaton eller Maiden gjorde någon besviken.
Efter konserten fick Frau äran att hångla upp Eddie i ett hörn, vissa saker får FlickPappan ha överseende med, hångla med Eddie är en sådan sak.
FlickPappan tackar Iron Maiden för en mycket bra genomförd konsert, vi ses igen.

Eddie.

3 kommentarer:

  1. Rock on girldad, you keep us hanging round.

    SvaraRadera
  2. Vet inte om jag skulle vilja hångla upp någon med det utseendet, däremot en flickpappa.

    SvaraRadera
  3. Det är snarare så att det blir jag som hånglar upp dig, är ju expert på området.

    Thank You Maiden.

    SvaraRadera