söndag 6 november 2011

Gästinlägg: Att ta av sig på överkroppen.

Kära läsare.

Eftersom FlickPappan har valt att ha en motivationsdip just när det är så härliga tider för att skriva blogginlägg så har ingen mindre än Lille-Danne tillfälligt tagit över rodret som bloggare. Detta är en ny roll för honom (Lille-Danne) men eftersom han tack vare sin bakgrund har en gedigen förmåga att växa med uppgifter så utlovas prima nöja med läsningen. "Äpplet faller inte långt från trädet" är en bra fras att använda vid detta tillfälle. "Ibblet fallår ente langt fra träät" skulle Pappa Bo valt att uttala det.

Gällande själva inlägget så väljer jag (Lille-Danne) att göra en rivstart i min karriär. Det kommer nämligen att förevisas ett första klassens videoklipp ifrån en av mina resor som jag under året företagit mig. Landet jag besöker är Brasilien och är man blond och blåögd samt ståtlig i övrigt har man det lätt för sig hos fruntimmerna. Tar man sedan av sig på överkroppen och visar en bred bringa så har man alla möjligheter. Jag skulle kunnat bli vald till president på plats tror jag. Notera särskilt damens reaktion strax efter att jag gått ner från scenen.



5 kommentarer:

  1. Man blir våt, hihi.

    SvaraRadera
  2. Blev lite sugen på kyckling just nu,

    SvaraRadera
  3. Hade Cerxes ställt sig på detta vis hade man blivit sugen på bacon alternativt späck.

    SvaraRadera
  4. En trevlig video måste jag säga återigen

    SvaraRadera
  5. Rune blir inte impad, är själv mycket större

    SvaraRadera