söndag 10 april 2011

Uppdateringar 10/4

Återigen dags, blev inga direkta uppdateringar förra veckan på grund av att FlickPappan drabbades av en elak fransk bacill samt att det för övrigt var en lugn vecka. Vet inte om temaveckan om dansband föll i smaken. Den här veckan har det varit inlägg av lite diverse slag, det märks att våren är på väg, folk har bättre saker för sig än att sitta och kommentera min blogg, bra på ett sätt, det visar att det finns ett liv utan FlickPappan, men tråkigt för mig då jag vill ha mycket kommentarer. Men så länge folk och fä läser får jag kämpa på men min blogg. Om någon har något ämne ni vill att FlickPappan ska fördjupa sig i så tveka inte att föreslå det.
Självklar inneperson går till AraS, mycket på grund av hennes bemärkelsedag. Dag-Otto skickar jag ut i kylan igen, då kanske han vaknar igen. Snygg har lämnat flest avtryck förgående vecka. Veckan som kommer ska jag visa lite av Ubbes mångfald, en sann entreprenör, samt som vanligt en hel del annat också.
Längesedan som jag avslutade med ett bibelord.
Låt oss orubbligt fortsätta att bekänna vårt hopp, ty han som gav oss löftena är trofast.
   Hebreerbrevet 10:23

3 kommentarer:

  1. Som jag sagt tidigare, jag gillar dina bibelord.

    SvaraRadera
  2. Oj jag såg inte att jag blivit omnämd på den högra sidan, jättekul, även om din bild av mig inte var så kul.

    SvaraRadera
  3. På den här bloggen blir man ärad.

    Skicka en bild på dig då.

    Mina bibelord är jag nöjd med.

    SvaraRadera