måndag 4 april 2011

Snygg???

Eftersom FlickPappan är kreativ av sig, måste vara det i mitt yrke som SMS-kung, letade jag upp en bil på
pseudonymen Snygg som brukar vara inne och kommentera min blogg vilket hon gärna får och FlickPappan uppskattar detta, Snygg får gärna fortsätta med det också.
Döm av min förvåning då denna bild dök upp, inte alls vad jag hade tänkt mig. Är det verkligen rätt Snygg jag har fått tag på????
Om detta nu är Snygg så måste jag säga att hon, inte passar med oss andra i Linderödskändiselit.

Snygg?

16 kommentarer:

  1. O.M.G!!
    En riktig Barbapappa!
    Vill inte möta denna Snygg iförd prickig kjol och putande bröst...blir mörkrädd ;)

    SvaraRadera
  2. Big bad mamma jamma, tror inte att det är så spetsig på damen på bilden.
    En kjol på henne kunde varit en upplevelse.

    SvaraRadera
  3. Jag kan köra henne med trucken! om rullstolen pajar

    SvaraRadera
  4. Nu var du taskig, det skuljer åtminstonde 200 kg mellan mig och snygg på bilden.
    Lite stött blir jag men men.

    SvaraRadera
  5. Om du hittade den här bilden då du sökte på snygg undra jag vad som kommer om du söker på ful.

    Jag vill bara säga att jag mer liknar en tjej du har haft på ett annat inlägg, det om stockholm tror jag.

    SvaraRadera
  6. Jo det var det om stockholm

    SvaraRadera
  7. Ojojoj....någon blev visst upprörd!
    Lite för många inlägg för att jag ska tro på din eventuella skönhet, vem är det du försöker övertyga egentligen......dig själv eller övriga läsare?

    SvaraRadera
  8. Att det skiljer så många kilo är inte svårt, även efter det torde en annan person vara överviktig.

    Om du linar henne från det inlägget så.... är du jävligt....

    SvaraRadera
  9. Tror att Snygg blev lite upprörd.

    Har Nillan Pe snokat upp Dag-Otto, har inte hört något från honom på ett tag.

    SvaraRadera
  10. Om Snygg liknar henne, så kanske jag kan hyra in Snygg till sommarens partajer ? Då behöver jag bara sju till.

    SvaraRadera
  11. Kunde vara trevligt.

    Vad ska du med sju andra till.

    SvaraRadera
  12. Har hittat Dag-Otto!
    Kommer med full redogörelse snart :)

    Vet ej var han befinner sig just nu, men misstänker att han snart är tillbaka från åkturen med sin Scania :)

    SvaraRadera
  13. Så du har listat ut vem Dag-Otto är, ser fram emot din redogörelse.

    SvaraRadera
  14. Tillbaka efter lite betänketid.

    Vad ska ni med sju snyggar till. Jag blev inte upprörd. Tar det på rätt sätt.

    SvaraRadera
  15. Så trevligt att Snygg är tillbaka.

    Välkommen åter.

    SvaraRadera