fredag 14 oktober 2011

Kenta K

FlickPappan undrar lite över var Kenta Kulspruta tog vägen. Denna M.Ö.P, ni som inte vet, M.Ö.P.=Militärt Överintresserad Person.
En M.Ö.P. kan vara en livsfarlig :) :ph34r: men är oftast en snäll kille som tar militär verksamhet på mycket stort och fullaste allvar.
En M.Ö.P. som har ett liv (läs flick eller pojkvän) är som regel ofarliga, men en M.Ö.P. som bara har det militära i sitt liv är i riskzonen. Undras vilket Kenta K är, troligen en harmlös liten rädd pojke som sitter på sin kammare och polerar ett slutstycke.

När en M.Ö.P. leker på spåret är det TÅGET som har väjningsplikt.
   Möphandboken sidan 7.

3 kommentarer:

  1. Jag lever.
    Men ibland är jag på hemliga uppdrag under mycket lång tid (7-21 dagar). Då har jag alltid interwebs, men jag riskerar att avslöja min hemliga position om jag surfar för mycket.

    SvaraRadera
  2. Är du en våldsam person

    SvaraRadera
  3. Kul att Kenta K svarat, vet inte om han är så våldsam.

    SvaraRadera