torsdag 1 september 2011

Höst

Nu är sommaren slut och att det har varit höst ett tag har nog alla märk. Från och med nu går mycket i höstens färger såsom, purple, pink, redwhite, etc. etc. etc. En färg som alltid går hem är svart, främst då mattsvart vilket är en ständig trend och innefärg. FlickPappan klär sig ofta i denna eminenta modefärg. I höst blir det besök på ett flertal modeshower, jag ämnar åka både till Kuala Lumpur och Novosibirsk samt Milano. Sven slog sitt hö igår.
Alla badnymfer och vackra människor får nu dra sig lite tillbaka och ägna sig åt annat såsom sy och väva med mera. Vi i innekändiseliten kommer att ha trevligt och roligt ändå, underbara som vi är. Lyckan kommer, lyckan går.
Vi får se vad hösten har i sin görning, en hel del SMS-grejor står på programmet, husbygget fortskrider, kändisfester och galapremiärer etc. etc. etc. FlickPappan är en upptagen man. Väl mött alla trogna läsare och fans och fritt fram för många kommentarer, ni som vågar, jag vet att ni läser.
Frid lämnar jag kvar åt er, min frid ger jag er. Jag ger er inte det som världen ger. Känn ingen oro och tappa inte modet.
   Johannesevangeliet 14:27
Troligen årets sista sommarbild.

 

7 kommentarer:

  1. Om du behöver ett vackert och sexigt sällskap någon gång så ställer jag upp på allt och då menar jag allt.
    Återigen har du hittar en bild av mig.

    SvaraRadera
  2. Snygg, har förstått att du är en vacker kvinna...men på denna bild är det AraS vi ser :)

    SvaraRadera
  3. Hej Flickpappan

    Vi vill gärna ha en manlig sista sommarbild

    Helena Leo

    SvaraRadera
  4. Då är denna aras en snygg tjej också, som jag då.

    SvaraRadera
  5. Aras är urtypen för en blond bimbo, finns ingen som matchar henne.
    Jag vet att snygg ställer upp på allt.

    SvaraRadera
  6. Allt vill jag göra med flickpappan

    SvaraRadera