måndag 5 september 2011

Amysmurf

Som alla mina fans har märkt, är det lite tunt med inläggen just nu men med bygget av ett slott, ett flertal galapremiärer samt en hel del uppdrag inom anläggningsbranschen också, räcker inte tiden riktigt till. Denna helg var jag på kändisgalapremiär utav Amy Diamonds senaste, nämligen smurfarna i 3D, dessa små blå varelser med den extremt söta och sexiga Smurfan i spetsen för smurfarmen. Att de flesta är en avbild av Amy står ju klart, samma längd, ca tre äpplen höga.
Måste säga att till skillnad från Amy Diamond är smurfarna riktigt läckra och elegant klädda, himmelanalblå med helskodda skitvita skobyxor går alltid hem.
Av någon anledning brukar jag få Carola som granne på sådana här premiärer, och som vanligt var hon lite småkåt och hångelsugen, men sitta och småhångla på en biograf, det var sådant som FlickPappan gjorde på 1980-talet. Inget större fel på Carola, bra figur, snyggt klädd, fina lökar, kör hoj, en aning hällörad, jag skickade henne till Steven XL, hon behövde en riktig genomkörare.
Ska under veckan på en SMS-visning i Stockholm, flyga upp och ner samma dag.


Hot bitch.


4 kommentarer:

  1. Smurfan är en liten läckerbit, bra att du höll undan carola.
    Men det är fortfarande inget fel på amy diamond

    SvaraRadera
  2. Påminner smurfan om snygg kanske, liten och blå.

    SvaraRadera
  3. Jag vet något som kan bli litet och blått efter att jag är klar med den.

    SvaraRadera