tisdag 3 maj 2011

VIKTIGT MEDDELANDE

På grund av vår, sol och allmänt vackert väder, samt en hel del uppdrag inom SMS-branschen samt även mycket arbete inom anläggningsbranschen, och sist men inte för den delen inte minst, FlickPappans, Fraus und Childs kommande husbygge som har rivstartat nu, kommer FlickPappans blogg att ligga i träda för tillfället, ett och annat inlägg kommer det, men inte den strida ström som FlickPappans har skämt bort sina läsare med.
Hoppas att det fortfarande finns några läsare kvar till hösten då jag antar att det tar fart igen.

11 kommentarer:

  1. De är ok för mig har själv dålig tid att följa den, ang hus bygget kommer jag att följa de på plats i verkligheten lite då och då (måste ju kolla så de blir rätt)

    SvaraRadera
  2. Tråkigt, vad ska då förgylla min vardag. kommer att sakna flickpappan.

    SvaraRadera
  3. Saknar redan flickpappan.

    Snyft

    SvaraRadera
  4. Cerxes är alltid välkommen att följa husbygget på plats.

    Synd om Snygg att detta nöje tas bort från henne, kommer att sakna dig också.

    SvaraRadera
  5. Kommer att titta till bygget måste prova mina presenter !!!!!!!

    SvaraRadera
  6. Du är välkommen, ska slita hela helgen med det.

    SvaraRadera
  7. Inga inlägg att läsa idag, men jag finns med till höger.

    SvaraRadera
  8. Ja det gör dom som är trogna eller otrogna.

    SvaraRadera
  9. Och nu är jag veckans innepryl också.

    SvaraRadera
  10. Jag tror att bilden påminner om dig.

    SvaraRadera